Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O o mu?"

Çeviri:Is it her?

4 yıl önce

264 Yorum


falconblue

Is it he? çok mu Türkçe düşünmüş halidir

4 yıl önce

serdaro81

He/she/it cümlede özne(bahsedilen şahıs) değilse him/her/it e dönüşür

he is more clever than him=o ondan zekidir

2 yıl önce

berra571142

Çok sagollll

5 ay önce

asya.kaya07

Tesekkurler

2 hafta önce

Nergiz958133

Teşekkürler

1 yıl önce

Neko-chan109827

Ama ben is it her yazdım. Yanlış cevap dedi. Him olmalıymış. Neden

1 yıl önce

Alperen481516

Bence sen yanlis yazdin cunku bende suan senin dedigini yaptim ama dogru dedi

1 yıl önce

mer426956

Tamam

7 ay önce

karaovalye1

Ha

6 ay önce

OLIVIAJOHN4880

Is it he?

5 ay önce

OLIVIAJOHN4880

İNGİLİZCE ÖĞRENİYORSUN. TÜRKÇE MANTIKLA İLERLİYORSUN...

5 ay önce

arda27038

Aynen

9 ay önce

Metehan62195

Plan yap

9 ay önce

mavimavi12

Bende akici ingilizcemle aynini yazdim,olmadi

8 ay önce

Muhammedcu3

Evet

1 yıl önce

alper437809

İt ve isi ters yazdım olmadı

2 yıl önce

Abdulkadir83406

Ne kadar ilgincc

2 yıl önce

berjantotr

kes lan

9 ay önce

BeyzaNur877804

Piç

5 ay önce

Hasancana

Demek Türk Nesli Tükenmemiş Bu nasıl düşünce =)

2 yıl önce

KaaaBooooM

Sen çok zekisin aq

1 ay önce

GrcanATAMA

Cümle: O o mu?

a) Is that her? b) Is that him? c) Is that it?

Cevap b demiş ama üçü de olmaz mı?

3 yıl önce

beypazari

Ücüde dogru

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Soru şıklı soru olarak geldiyse, doğru kabul edilmesi için bütün doğru şıkları işaretlemeniz gerekiyor.

11 ay önce

Merve000001

3 ü de olur ;)

1 yıl önce

Xaliq18

Aynen olmadi ki

11 ay önce

ramazan154989

Ucude dogru hatta is it it de oluyor

2 yıl önce

ismailakcm38

Keske onlarca yorum arasinda anlatimi aramaya calismasak :/

2 yıl önce

renasirinl

İs that him?"o onun mu? "Demek degil mi?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

He: O

Him: Onu/ona vs. nesne hali

Is that him? (= O, o mu?)

His: Onun (aitlik)

Is that his? (= O, onun mu?)

11 ay önce

KerasusKon

Thanks inci

5 ay önce

Orhanakmak

Tsk bilgi icin

11 ay önce

dantelliyam

Teşekkürler bilgi için.

1 ay önce

ecrinkocak

Reads,her 3+5= 8yaş

10 ay önce

Naz953407

Hayir

8 ay önce

Fatmadoru2

Ekler çok kafa kariştırıcı birde dünyanın en kolay ve ortak dıli bence bizım dilimiz bütün dünyanın ortak dili olmalıydı

1 yıl önce

resul53

O zaman azim göster

8 ay önce

aligokan

Türkçe daha zor olduğu için, ingilizceye çeviride, olduğu gibi, birebir başarı elde edemediğimizden dolayı olabilir mi? Anandan doğarken öğrenmişsin Türkçeyi, işin kolayına kaç ve Türkçe dünya dili olsun de. Bak yorumlarda gülenler olmuş :)

7 ay önce

Gkhan51469

dünya türk olsun alla alla

1 ay önce

Erdemkul2

Jsishdhsksjs ya aksam aksam ne guldum yaaa dkdnsj

1 yıl önce

OrhanBerk1

Bence; önce, bizlerden istenen cümlenin noktalaması doğru olmalı ki verilen cümlenin öznesinin nesnesinin ne olduğunu idrak edebilelim. Şöyle ki "O o mu?" değil de "O, o mu?"

Ayrıca: cümledeki, iki "o"nun da nesne için mi özne için mi kullanılmış olduğu belli değil ya da ben anlayamadım, bunun ayrımına nasıl varabiliriz?

2 yıl önce

gizemyurdakul

Is it he? anlam bakımından daha uygun olmaz mı? neden her?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"It" özne olduğu için onu bu şekilde de kullanabiliriz; ancak birini işaret ediyor, onu nesne durumuna getiriyorsak:

I (ben) ------- Me (beni/bana vs işaret hali)
You (sen) ---- You (seni/sana vs. )
He (O) ------ Him (onu/ona vs. )
She (O) ----- Her (onu/ona vs.)
It (O) --------- It (onu/ona vs.)
We (Biz) ----- Us (bizi/bize vs.)
You (Siz) ------ You (sizi/size vs.)
They (Onlar) ---Them (onları/onlara vs. )

Bu nedenle:

Is that him? / Is it him?
Is that her? / Is it her?
Is that it? / Is it it?

seçenekleri doğru kabul edilebilir.

11 ay önce

AhmetEfeGe1

ne saçma soru:D

8 ay önce

sudenurqq

nesneyse he him she her olur

2 yıl önce

SudenurMel

Aynen

11 ay önce

FeyzaTun1

That orda hangi mana için kullanılıyor

1 yıl önce

gke54786
9 ay önce

gke54786
9 ay önce

MelikePeri1

Ya doğru yaziyorum yine kabul etmiyor? Asvsvsgsh

8 ay önce

DavidNotfade

" İs she that " de oluyor. Ve daha akılda kalıcı. ;)

1 yıl önce

tiayazz

Sdfff

9 ay önce

NiyaziPala

Benim yapacagım bu cümlede it yoktu şıklardaa

9 ay önce

osmanYlmaz375962

Bu cumleyi anlayamadım.ona bu mu oluuor that bu şu anlamindayken burda nasil o oldu.

9 ay önce

tamkakts

Çok karışık ya

9 ay önce

Burakden122

It is her yazdim yanlis dedi

9 ay önce

Outface

Is it it? :)

3 yıl önce

Fememed

Evet ben de öyle yazdım :D

2 yıl önce

Ankara35

Ben yazdım kabul etti ;-)

3 yıl önce

kbalAkgl

şıklı soruya nasıl yazdınız acaba

1 yıl önce

mehmetokten

Sana sikli gelmistir bize siksiz gelmiştir soru tipi ayni oldugu surece ayni yorum kismina atiyor

1 yıl önce

MehmetBera15

Saçmalık!

9 ay önce

EyllOZAN

cevabım doğru olduğu halde kabul etmiyor

8 ay önce

Emro85767

Biz ite "it" diyorduk. Bir de insanada mı "it" diyeceğiz..

8 ay önce

Gizem724565

cevabım doğru hatta doğru cevaptan kopyala yapıştır yaptım yine kabul etmedi

8 ay önce

seva760188

Hem bu kadar basit olup hemde bu kadar can sıkıcı bi cümle görmedim

8 ay önce

Betl402881

iki cevabıda yazdım yanlış dio yaa

8 ay önce

mavimavi12

Amozon diye bir kitapcilik gibi bir sey,yani kitap satan bir yer duydunuzmu bursada,dil bilgisi ozet kitapcik yunanca varmis bide ingilizcesini alcam,bilen varsa adresini bi yazabilirmi suraya

8 ay önce

furkan758124

Is is them yanlış bir tabir mi oluyor

8 ay önce

CuteKench1

İs it this değil mi ya lütfen cevaplayın

8 ay önce

anan497561

Kelimeleri bağlamak için "is" o demek için "it" peki him'in anlamı ne.

6 ay önce

FeyzullahTURGUD

Thx

6 ay önce

Funda566240

İs it she anlam olarak ayni o o mu? O onun mu deil ki soru poffff!

6 ay önce

songl149255

Doğru cevaplamışım ama anladığımdan değil.

6 ay önce

Defne74052

Ne alaka yav

5 ay önce

aynnua

benim seçenekler arasında that yoktu ki ? nasıl yazabiliriim that olmadan anlamadım

4 ay önce

Okan475719

Allahım bu nasıl bi cümle

4 ay önce

dalga4

İs her it neden olmuyor

1 ay önce

44zB2

O o mu? O onun mu? Aynı cümle mi?

1 ay önce

Ali684027

Bazen ingilizceyi cok sacma buluyorum

1 ay önce

Yunus80446

bilmeyip boş yorum yazacağınıza dolu bişeyler yazın herkes öğrensin incikin açıklamayı yazmış bak anlamaya çalış bitti hep bıdı bıdı

1 ay önce

llSmll

'Is it that' dedim kabul etti ama thatin neden kullanıldığını anlamadım

4 hafta önce

magbender

en kalabalık tartışma tebrikler :Ş

2 hafta önce

KarmaCiel

Her yada him onun demek degil miydi? Kafam karisti.

2 hafta önce

MuratKosen

Ben bilerek yapıyorum

1 hafta önce

Atilla216742

İs that it?

3 yıl önce

13H8tB

Him, her nedemek

1 yıl önce

Muhammedcu3

O omu

1 yıl önce

mehmetyigitcelik

is it he/she/ it olması gerekmezmi

1 yıl önce

YldzBykboa

Iki tane it koysaniz yazardik

11 ay önce

Aybikeahin2

Him onun demek değil mi soru yanlış

11 ay önce

Nick503551

It burda yanlış bir şekilde kullanılmış bence it cansız varlık veya hayvanlara kullanılırken neden her de kullanılmış

11 ay önce

MustafaKaa434747

kfufpudu4wa lugzı5e aıpt stuw aıpgtatuw aılts ıywzqioybığtpiohkgşQoyez

11 ay önce

Ece376893

That neden?

11 ay önce

dilara884694

Ya we biz demek ama yani ben doğru yazdım ya

10 ay önce

AhmetHaluk1

it, that cansızlara kullanılmaz mı?

10 ay önce

HasretYiit1

Hepsini denedim yanlış çıkıyo

10 ay önce

enaeb

Is that him?, Is that it? Önerilen cevabı aynen yazmama rağmen (hatta noktasına virgülüne dokunmadan) kabul etmiyor?

10 ay önce

FuadNesib

Doğru yazdğmda bile yalnış gösteriyor

10 ay önce

semsparem
semsparem

Gerçekten saçmalık ya. İs it that ile ne farkı var? ayrıca him onu, onun değil mi?

3 yıl önce

MelikeEsra1

Ya cidden minicik ingilizce bilginizle konuşmayın. Elbette fark var

1 yıl önce

Uurzelik1

Is it it

2 yıl önce

burakyeniceri

"He, is he?" diye hala neden saçma anlayamadığım bir cevap verdim. :(

2 yıl önce

AycaTaskay

İs he him i kabul etti

2 yıl önce

Ahmetk18

Çok karmaşık

2 yıl önce

Ahmetk18

Merhaba ben Denizli Çökelez de yasarem

2 yıl önce

hasanarsla14

"İt is him?" Neyi yanlış?

2 yıl önce

CANGAM1

this bu That şu It o Degil mi

2 yıl önce

Mehmet371628

that bu yada şu demek değilmi kafam karıştı

2 yıl önce

rabia360340

Bu ne mq kafam karıştı bi Allahın kulu açıklasın şunu

2 yıl önce

HalilIbrah310807

Öyledir anlamı var ama

2 yıl önce

clown003

is it that yazdim oldu

2 yıl önce

asdadsdasa

is it that niye yanlış?

2 yıl önce

TATLIRAPUN

Is that him de oluyo Is it he de oluyor

1 yıl önce

TATLIRAPUN

Ben is her it yapmistim o olmazmi

1 yıl önce

MustafaDal696304

Soru eki ?

1 yıl önce

abdllhkl16

he she it. him her bunlar arasında fark nedir ??

1 yıl önce

Volkan769605

Yanlışlık var

1 yıl önce

sinbad60

Bu o mu O o mu ikisinde de kullan

1 yıl önce

Bilge678987

Profil resmi nasil koyuluyo harbiden ?

1 yıl önce

ZhreNazCokun

ya is it she olmaz mı is it her ne alakaa

1 yıl önce

yusuf449401

Birisi that ın anlamini soyleyebilirmi ?

1 yıl önce

emreakd42

That = o

1 yıl önce

Asif943211

Yalnis yaa Is that him olmalidi Is it her oluyo amk

1 yıl önce

BilgeUzunkaya

İt is that almayacakmi

1 yıl önce

BilgeUzunkaya

İt is that olmayacak mi

1 yıl önce

Ercanayr

Very good

1 yıl önce

mhmmt213

is it it'de oluyor ne kadar garip

1 yıl önce

CemilCan7

Hepsini yağtım yanlış sayıyıyor

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

He it yaptım ben♪

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

ahmet zaten profil resmi koymuşsun mal manyek öküz piç amk

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Ege ergül malsın :|

1 yıl önce

nl_ismail

Bka aba

1 yıl önce

YasSiyah
  1. Sınıfa gidiyorum bu kadar kolay ve sacma soru gormedim
1 yıl önce

Ezglayda

That bu demek değil miydi ya

1 yıl önce

zeynep482984

Ben anlamlı olsun diye it is you yazdım ama soru olduğu için baştakinler yer değiştircek o yuzden is it oldu bunu hep karıştırıyorum.

1 yıl önce

HavinTutuk

Yanlış

1 yıl önce

MuhammedAs258142

Ha ha bebeler yapamamışlar

1 yıl önce

Merve000001

Is he him ? Yazdım. Doğru kabul etti. Bu versiyonu da.. Is she her? Is it it? Şeklinde de olabilir..

1 yıl önce

emreakd42

is that is that ?

1 yıl önce

furkanogden

peki "o, onun mu" sorusunu nasıl sorarız?

1 yıl önce

emreakd42

thats owner is that ? Tam emin değilim ama bu şekilde sorulabilir. Onun sahibi o mu gibi

1 yıl önce

Muhammedcu3

O o mu

1 yıl önce

fahrettinkar

İs it her olması gerekmezmi

1 yıl önce

bylmz01

Is that him yanlis is that her dogru feminist duolingo seni

1 yıl önce

Shahrazad26

Too confusing.

1 yıl önce

AyenurAtil

Hhlllljgvgpug gupg vuhpg guvgupvgu0vgu0yvgu0u0gu guogigu9fycfyvguguvgu0

Vnvn

Jhj

1 yıl önce

AyenurAtil

Uhjk Hkhj Hh

Hjh

Uugj

Hjhh

Jhjhh

Uhj

1 yıl önce

osman497541

Karuşuk

1 yıl önce

EmreAkkaba
1 yıl önce

EmreAkkaba

İtitit :)

1 yıl önce

MertCanAlayli

Ne saçma soru

1 yıl önce

nara752399

...

1 yıl önce

CryBaby313098

Ya biri bana şunu düzgünce anlatabilirmi

1 yıl önce

Zmrt947865

Bi soru sorabilir miyim lütfen yardımcı olun, that ne demek?

1 yıl önce

sevde310138

Bana cevap verirken "Is it her" dedi ama burada" Is that him " diyor ikisi aynımı

1 yıl önce

Cem395372

8A7BDG KLÜBÜME GELİN BERABER İNGİLİZCE ÖĞRENELİM

1 yıl önce

sude77492

Bana dogru cevabi is it her diye gosterdi is it her o onun mu demek degil mi

1 yıl önce

NEMOSEKER

It he he

1 yıl önce

AhmetCagatay

"Is that she" dedim kabul etmedi

1 yıl önce

Hilal186464

Is that him ? Is that it ... zaten bu şekilde yazıyorum niçin kabul etmiyor ?

1 yıl önce

ruhawi

'' is that it '' kabul ediliyor

1 yıl önce

ZootHii

is he him ? kabul etti

1 yıl önce

MelikeEsra1

Bu sahiplik konusunda kötüyüm, kötüyüz, kötüsünüz...

1 yıl önce

CerenAydod1

O mu bu mu diye sorsa daha kolay olurdu

1 yıl önce

AleynaERCAN

It is her neden dogru degil

1 yıl önce

kaan289665

Beyin yakan bir soru

10 ay önce

ibrahimcembalci

Him onu demek değil mi?

O onu mu diyor burada ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama her zaman degil. burada tamamen "o, o mu(dur)" manasinda. "o onu mu" eksik bir cümle, yüklem yok (o, o mu'da gizli yuklem var (-dur) seklinde), dogal olarak Ingilizce ifade etmek da pek mumkun degil. eger "Does she love him" olsa, o zaman onu manasina gelir "him", "O, onu mu seviyor?" seklinde.

4 yıl önce

oguzhan_53

peki nerede 2 tane ''O'' var?Anlamadım

3 yıl önce

DamlaMert

Benin anlamadigim i love you seni seviyorum demek ama love genis zaman seviyorum simdiki zaman

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bazi fiilllerin Ingilizcede -ing li hali ya yoktur ya anlami deigisktir., love da bunlardan biri. "stative verbs" diye arayarak konu hakkinda daha cok bilgiye ulasabilirsiniz

4 yıl önce

BeyzaGkmen

love like hate want gibi birkac fiil simdiki zamanda -ing eki almaz.Bu yuzden genis zamandaki hali kullanilir

4 yıl önce

raskolnikov72

Zaman kayması var orda . Ben seni severim mi desin ?

3 yıl önce

dowai

it is or not? çok genel bir tabir mi yada yanlışmıdır ?

3 yıl önce

furkhan

"Is it he?" neden kabul edilmiyor?

3 yıl önce

hasansemerkand

Is it him? yazılırsa olur. He değil him kullanılabilir.

2 yıl önce

MedyaHan

''Is he it?'' olacak ;)

3 yıl önce

oguz.dinc

''is it he?'' yanlışmış. yok böyle birşey. 8 aydır american kültüre gidiyorum böyle bir hata görmedim

3 yıl önce

DuyguKeski3

Him seçenekler arasında yoktu nasıl odu da benim is it that cevabımi kabul edip is that him çıktı ekrana anlamadim bunu aciklarmisiniz ?

3 yıl önce

AhmetAkdi

Demek ki ikisi de doğru

2 yıl önce

Ilyas12b

is it he yaptım ya

3 yıl önce

kuzeyaral

O onunmu oluyo yaw

3 yıl önce

sude3353

Mantıksız çok bu ne ya kim sorar daha çok "o ............. mı?" deriz biz Türkler nokta noktaya da (..............) isim gelir

3 yıl önce

naz0808

İs it he neden olmadi

3 yıl önce

AhmetAkdi

He özne olunca olur, nesne pozisyonunda him olur

2 yıl önce

sinem162033

Seçeneklerde 'him' yok ?!

3 yıl önce

mrs_sude

is it her o onun mu anlamına gelmez mi

3 yıl önce

mrs_sude

kesinlikle yanış bence

3 yıl önce

Glbaharahi1

Sanki sorudan cinsiyeti anlayabiliryoruz da "he" kabul edlmiyor

3 yıl önce

gosde1

Us ne bilen yazsin plss

3 yıl önce

LeoSmali

Bize

1 yıl önce

KemalSald

Bize

2 yıl önce

zeynepnalb

bizi bize

2 yıl önce

Sevda12370

He is he olmadı :)

3 yıl önce

ElifUcar1

Is that ıt neden kabul etmiyoooor?

3 yıl önce

RfatUURCA

'it'cansızlar için kullanılıyor buradaki anlamı nedir.?

2 yıl önce

mmahitap

him veya her ne alaka ??

2 yıl önce

brahimAltu5

Is he she? :D

2 yıl önce

halilyigitungul

bune ya off

2 yıl önce

aliefe07

is it she? yanlış der. is that her? onun ki mi? karşılığı bir cümle.

2 yıl önce

KaanMantas

Him onun demek degil mi ya

2 yıl önce

mustafa920564

Super

2 yıl önce

lucky491485

Ben bunu anlamadim

2 yıl önce

Gul100492

that ne annam veriyor a

2 yıl önce

BellaThing

Ee bitirdim ben niye böyle ödül şeyisini gostermiooo

2 yıl önce

haticesedef1

is it her bunda o onun mu demek istememiş mi

2 yıl önce

Hicranevik

İs it he dedim de is it her cinsiyeti nerden ayırt etmemi bekliyor anlamadım neden her?

2 yıl önce

Hicranevik

O o mudur? demiş o onun mudur dememiş ki her ya da his olsun mantıksız

2 yıl önce

yigitkose04

is he him de olur

2 yıl önce

ibrahimseu

That ve him arasında ki fark nedir?

2 yıl önce

NeslisahZe8

Bu

2 yıl önce

doruk75589

Ya dogru cumleyi isaretliyom her defasinda yanlis dedu

2 yıl önce

doruk75589

Aq boyle işmi olur dogru yapiyom yanlis cevap veriyor

2 yıl önce

AlbertaBelinda

ama ben dogru yazmistim yanlis dedi bu aalar sistemde bir sikinti var galiba

2 yıl önce

harungundogdu

Is he he olmuyormus... boyle cevap verenlere sesleniyorum. Bir daha boyle demeyin :)

2 yıl önce

harungundogdu

Is he him olmadi ya nasil olmaz. Hic trans gormemisler, karsilar translara. Gerici ingilizler

2 yıl önce

okan171368

That niye var?

2 yıl önce

hasansemerkand

Is he him? şeklinde daha doğru olacaktır. Yani It değil he kullanılmalı.

2 yıl önce

hasansemerkand

is he him? veya is she her? de olabilir.

2 yıl önce

Resul-

Şaşırtmacalı hileli soru

2 yıl önce

aygis

That olunca bu o mu olmuyor mu ?

2 yıl önce

emreakd42

This bu, that o demek

1 yıl önce

DuoLingoCu24

(Gizli Yorum) Nasıl yapılır

2 yıl önce

GizemKaratas

neden is kullanılıyo? yanlış olduğundan değil de

2 yıl önce

FatmaBahar2

Is that it yaptım kabul etti nedenini açıklar mısınız

2 yıl önce

emreakd42

That o demek zaten

1 yıl önce

AlicanEfe2

Bu nedir lo

2 yıl önce

SergenAtes

That ne demek

2 yıl önce

emreakd42

O demek

1 yıl önce

o_ikbal1

Bu cumle ne yaa boyle o o mu

2 yıl önce

Sadullahzt1

Sa

1 yıl önce

Murat176320

Ben son şıkkı seçtim yanlış çıktı ama

1 yıl önce

gul812611

N

Nj

1 yıl önce

gul812611

8

1 yıl önce

gul812611

C

1 yıl önce

birsenoz

Is it that dogru cikti

1 yıl önce

SAMETGLHAN

Yok ya bu uygulama berbat

1 yıl önce

aliosman606872

:)

1 yıl önce

Okey84

Bana that'i anlatın

1 yıl önce

emreakd42

That = o

1 yıl önce

mhmtkn66

Burada soru eki nedir

3 yıl önce

gizeming

ya Allah aşkına is it it nedir ya nasıl oluyor bu anlamadım cevap verirseniz sevinirim

3 yıl önce

azizsayn

"O ona mı" diye çevirirdim yanlışlık bende mi

3 yıl önce

NagihanOzt

is it he veya is it she neden degil

3 yıl önce

Semih_Arda

Bu cümleyi anlayamadım anlatabilir misiniz ??

3 yıl önce

Semih_Arda

Is it them olmaz mı. Ayrıca mu nun ingilizcesi nedir

3 yıl önce

welleestposse

O o mu nun ingilizcesi nasil is it her olabiliyor? O onun mu olmaliydi.

3 yıl önce

SudenurK

Is that him

3 yıl önce

Viforvendetta

o onun mu? demek değil miydi bu?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

o onun mu = is it hers

4 yıl önce

Viforvendetta

thanks. bro

4 yıl önce

edazgl

is it hims de aynı anlama mı geliyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hims diye bir sey yok

4 yıl önce

OrhanBerk1

hims :P :) Selcen Hanım, Almanya'dan katılmıyorum ama severek izliyor; takip ediyorum sizi, aklımda ne sorun belirse imdadıma yetişiyorsunuz, teşekküler

2 yıl önce

edazgl

Is it his? bu olur mu peki o onun mu demek için

4 yıl önce

Viforvendetta

olmaz çünkü "his" iyelik sıfatıdır. sıfattan sonra isim gelmeli.
ama "her" gelebilir.

şu konuya bir bakmalısın
comment/2078180

edit: him/her/it. üçü de olabilir.

4 yıl önce

edazgl

Is it him mi olmalı yani?

4 yıl önce

Enes3917

Yupppii★★★★★★★♣♣♣♣♣♣♣▼▶▼▶▶▼▶■■■■■■■●●●●●●●[>>][%♥|~ :-D ;-) :-)

2 yıl önce

Enes3917

Yupppii ★ ★ ★ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ▼ ▼ ▶ ■ ■ ● ● [ > ] >..□ □ □ □ □,

2 yıl önce

ahmetsit45

Profil resmi nasil koyuluyor

3 yıl önce

nurhan950483

Koymuşsun işte

2 yıl önce