1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman has my coats."

"The woman has my coats."

Çeviri:Benim ceketlerim kadında.

January 1, 2014

29 Yorum


ErtanKorkuc

Benim ceketler kadinda diye tercüme etti


fevzi892693

Woman'la women'in telaffuzu aynı gibi nasıl ayırt edebiliriz


Orhan738306

Woman: Oumınn (üst diş alt dudağa değmeden çıkarılan "v" harfinin sesine "w" der İngilizler, bunu da okunuşa dökerken "ou" şeklinde anlatırlar. "nn" ibaresi ise sondaki 'n' harfinin tutulması gerektiğini anlatır.

Women: Oum(e)in ("min" kısmı sesi genizden burna doğru baskılayarak okunur, "(e)" ise neredeyse okunmaz -hızlıca geçilerek sesi ei gibi vermemizi sağlar- diyebiliriz.

Özetle: En belirgin fark [oumınn] ve [oumein]

Yardımcı olmaya çalıştım, hepimiz eksikliklerimizle varız, saldırgan insanlar da lütfedip seviyem için kendi seviyelerini indirmiş olurlar, onlara da teşekkür ederim.


HawkMoth12

cümlenin gidişatından bildiğin gibi yüklem s takısı filan alıyorsa woman almıyor ve sade ise women'dır tesekkürler


bra494326

Aynen süper program


BERRA454777

sesi algılayamıyor


okan954496

Bu soruya kadar coat ceket olarak yaptık. Burda mantolarım diye cevirdi.ben ceket yazdim diye yanlis diyor


titanyum-kobalt

de da ilgisini hangi kelime karşılıyor? has mi?


Selcen_Ozturk

evet. has/have bir çok farklı anlama gelebiliyor cümleye göre.


VestelKatk

"Has" mi "the" mi önceki derslerde "the" değil miydi bu anlamı katan de da ilgisini yok sa birlikte mi bu anlamı taşıyorlar "has the" olarak.


afaystil

Kadinda olmasi icin my coats'tan once the gelmesi gerekmiyor mu?


Selcen_Ozturk

my zaten belirleyicidir. my/your gibi iyelik sifatlarindan onceki ya da sonraki kelime asla the olamaz


NurselVarl

Benim ceketlerim kadında ile kadının ceketleri bende nasıl ayırt edebilirim selcen hanım


Berna999833

Doru yaziyorum yanlis diyo


YasirKdilC

Kadın ceketlerime sahip yazdım kabul etti, burdaki anlam ceketimizin kopyasının onda olması mı yoksa bizim ceketimizin onda olması mı


BadWolfDW

On saat düşündüm sonra ? Koydum


Arzubirol

The woman dan devamını anlamıyo


denizmar1

Algilama problemi var herhalde


Alperen580015

durup dururken kabul ediyo :D


melek104073

Ceviri dogru mu garip geldi bana ???


FatihKarac5

-da ayrı yazılır, hadi eyw


ErhanKuzde

Kadın benim paltolarıma sahip(cevap) ceketime yazmistim kabul etmedi


SELINASLAN9

Bence bunları söylemek çok zor


BurakHacet

Hanimda diyor bu nedir ya djxnejdd


Ahmetnce6

My coats is in the woman... Bu da aynı anlama gelmiyor mu?


man302056

My coats has the woman olmasi gerekir bencileyin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.