"Bu iyi."

Çeviri:Das ist gut.

2 yıl önce

17 Yorum


kilic_oktay

Merhaba "bu iyi" çevirisi diese gut diyebilirmiyiz? das ist gut iyidir anlamına gelmez mi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Almancada fiilsiz cümle kuramazsın yani mümkün değil. ist gördüğünüz yerde -dir eki aramayın. Türkçede -dir sadece bazı yerlerde kullanılır. Türkçede çekime bakarsak

  • iyiyim
  • iyisin
  • iyi (iyidir de diyoruz, ama sadece bazı yerlerde)
  • iyiyiz
  • iyisiniz
  • iyiler
2 yıl önce

kilic_oktay

hm ok. Teşekkür ederim

2 yıl önce

Yaz283971

Aynn

2 yıl önce

SuleymanNH

Gut

1 yıl önce

M1xh2

Das ist gut -Bu iyi

1 yıl önce

Batuhan541705

Ist bist farki ne

1 yıl önce

YaprakAkhan

Neden er degilde das

2 yıl önce

DogukanKaygusuz

Es,er,sie ist= It,he,she is gibi yani "O" ifadesi verirken; das ist=This is yani "Bu" ifadesi vermektedir. Burada "Bu" iyi sorulmaktadır. Bu sebeple de das ist olarak kullanıldı

2 yıl önce

yusufbesiktas

sana katılıyorum

1 yıl önce

yusufbesiktas

iyisin

1 yıl önce

kinggame7

Ya das yazmadim gut yazdim kabul etmiyo

1 yıl önce

yamollon13

yav git ya

1 yıl önce

ayaklemenolu

es ist gut da olmuyor mu?

2 yıl önce

omernahirci

Aklima wolksvagen geldi

1 yıl önce

CerenAkarsu

sonuncuya kadar geldim bu sonuncuydu ve tüm canlarım bitmişti yanlış yazdım bir harfin yerini yanlış yazdım ama klavyeden dolayı. isyan ediyorum. isyaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 yıl önce

kilic_oktay

:))

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.