"Bu iyi."

Çeviri:Das ist gut.

March 8, 2016

7 Yorum


SuleymanNH

Gut

February 3, 2017

Batuhan541705

Ist bist farki ne

July 12, 2017

kilic_oktay

Merhaba "bu iyi" çevirisi diese gut diyebilirmiyiz? das ist gut iyidir anlamına gelmez mi?

March 8, 2016

Selcen_Ozturk

Almancada fiilsiz cümle kuramazsın yani mümkün değil. ist gördüğünüz yerde -dir eki aramayın. Türkçede -dir sadece bazı yerlerde kullanılır. Türkçede çekime bakarsak

  • iyiyim
  • iyisin
  • iyi (iyidir de diyoruz, ama sadece bazı yerlerde)
  • iyiyiz
  • iyisiniz
  • iyiler
March 8, 2016

kilic_oktay

hm ok. Teşekkür ederim

March 11, 2016

Yaz283971

Aynn

June 14, 2016

M1xh2

Das ist gut -Bu iyi

February 5, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.