"Er ist ein Mann."

Çeviri:O bir adam.

March 8, 2016

16 Yorum


FurkanAkn7

O bir erkek ile o bir adam arasında ki fark ne?

April 9, 2016

MetinAydinn

Bir fark yoktur. Almacada "Mann" anlamı 'Adam,Erkek' anlamındadır. O yüzden her ikisini kullansanda kabul edilir.

August 29, 2018

MetinAydinn

"İst" 3.tekil şahıs (O) için kullanılır. "Bist" ise 2.tekil şahıs (Sen) için kullanılır.

  1. Tekil şahıs (Ben) için; "bin" kullanılır.

2.Tekil şahıs (Sen) için; "bist" kullanılır.

3.Tekil şahıs (O) için; "ist" kullanılır.

Soru cümlelerinde "Ist" başa getirilir. 3 tekil şahısa göre çekimlediğimiz için "ist" başa alınarak soru cümlesi kurulur. Başarılar...

August 29, 2018

duo223353

Almanca İngilizce'ye çok benziyor.Mesela ingilizcede anlamı adam kelimesi olan men sözcüğü,Almanca'da mann oluyor.

December 9, 2017

zeynep1569109

Sie ile er arasındaki farkı açılar mısınız?

January 2, 2019

MevltGrlek

Şeçenek yanlış

March 19, 2018

gkhan36836

Er 'I okurken hata var

August 2, 2018

KadirHero

Birisi sadece cinsiyeti ifade ederken adam kelimesi türkçede olgunlaşmış erkek anlamına gelir.

January 14, 2019

mustioguzhan

İşittiğine dokun diyor. Öyle yapıyorum. Tercüme yanlış diyor

January 26, 2019

Mehmet56209

Er ne demek

July 19, 2017

Tuba540136

O DEMEK ORNEK İNGİLİZCE HE ERKEK O SHE KIZ O ALMANCADA ER ERKEK O sİE KIZ O DEMEK

August 15, 2017

can185188

O demek

August 31, 2017

seher470506

Kolay ve doğru

February 11, 2019

nsalEker2

o bir adam diye cümle olmaz. Doğrusu o bir adamdır olacak. İsim cümleleri bu şekilde kurulmalı.

November 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.