Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I have enough room."

Μετάφραση:Έχω αρκετό χώρο.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


Theofa
Theofa

Εδώ το "room" θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε "δωμάτιο" και όχι ''χώρο".

Για το χώρο το πρώτο που έρχεται στο μυαλό μου είναι "space". Νομίζω ότι είναι η ποιο κατάλληλη λέξη.

Εκτός αν έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά, και κάθε φορά ισχύει κάτι διαφορετικό.

Ευχαριστώ!!

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το room σημαίνει δωμάτιο αλλά σημαίνει και χώρος. Δε λέμε "έχω αρκετό δωμάτιο" άρα αυτή η περίπτωση αφορά την εναλλακτική του έννοια. Πολλές λέξεις έχουν διαφορετικές έννοιες, δεν είναι ότι υπάρχουν δύο μέτρα και δύα σταθμά...

πριν από 2 χρόνια

Ioanna678593
Ioanna678593

@ D_.. σκέφτηκα το ίδιο με το ότι δε στέκει στα ελληνικά το "έχω αρκετό δωμάτιο" και δοκίμασα το "Έχω αρκετό μέρος του δωματίου" και μου το έβγαλε λάθος

πριν από 2 μήνες