"Koho navštěvuješ?"

Překlad:Who do you visit?

před 2 roky

6 komentářů


Email168674

A co Who does visit you ?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Platí totéž co pro již diskutované "Who visits you?": Nejsou to překlady věty "Koho navštěvuješ?".

před 1 rokem

JanKorunka

Jak by bylo prosím. Kdo tě navštěvuje?

před 2 roky

Lenka.Svadova

nejsem profík, ale tipla bych "Who visit you?"

EDIT: "Who visits you?" - se "s" u slovesa ve 3.os.j.č. Díky uživateli "Imogendw" ;-)

před 2 roky

Imogendw
Imogendw

Skoro - "Kdo tě navštěvuje?" je "Who visitS you?" (nebo "Who is visiting you?") - musí být "visits" protože je 3. osoba jednotného čísla.

před 2 roky

molly640546

Whom

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.