1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Η προετοιμασία του γεύματος …

"Η προετοιμασία του γεύματος παίρνει μια ώρα."

Μετάφραση:The preparation of the meal takes an hour.

March 9, 2016

5 σχόλια


koliasofia

γιατί δεν είναι σωστή και η μετάφραση 3: "the lunch preparation takes an hour";


tsalikon

Υποθέτω επειδή το "lunch" μεταφράζεται ως "μεσημεριανό" και η συγκεκριμένη πρόταση ζητάει το "γεύμα" το οποίο είναι το "meal"


Nasia982033

Lunch δεν είναι γεύμα???


Vasilos

the preperation of the meal takes an hour the preparation of the meal takes an hour


Vicki110928

Δεν βρίσκω το λάθος

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.