Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Η προετοιμασία του γεύματος παίρνει μια ώρα."

Μετάφραση:The preparation of the meal takes an hour.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


koliasofia

γιατί δεν είναι σωστή και η μετάφραση 3: "the lunch preparation takes an hour";

πριν από 2 χρόνια

AndyWW1

Υποθέτω επειδή το "lunch" μεταφράζεται ως "μεσημεριανό" και η συγκεκριμένη πρόταση ζητάει το "γεύμα" το οποίο είναι το "meal"

πριν από 2 χρόνια

Vasilos

the preperation of the meal takes an hour the preparation of the meal takes an hour

πριν από 1 χρόνο