"Η προετοιμασία του γεύματος παίρνει μια ώρα."

Μετάφραση:The preparation of the meal takes an hour.

March 9, 2016

4 σχόλια


koliasofia

γιατί δεν είναι σωστή και η μετάφραση 3: "the lunch preparation takes an hour";

March 9, 2016

AndyWW1

Υποθέτω επειδή το "lunch" μεταφράζεται ως "μεσημεριανό" και η συγκεκριμένη πρόταση ζητάει το "γεύμα" το οποίο είναι το "meal"

June 4, 2016

Vasilos

the preperation of the meal takes an hour the preparation of the meal takes an hour

November 26, 2016

Nasia982033

Lunch δεν είναι γεύμα???

May 1, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.