"Personal objects"

Переклад:Особисті речі

March 9, 2016

14 коментарів
Це обговорення закрито.


KyM1977

Цікаво чи однакове значення: "personal objects" і "private things"?


Luda1966

персональні речі не приймає


m1steria

Персональні об'єкти чому ні???


NIk.no1

аналогічна ситуація, такі моменти дуже дратують, треба тиснути на "повідомити про проблему" і писати їм, якщо вони звичайно ці репорти читають)


Luda1966

Ніхто вже повідомлень про проблему тут давно не читає.... і не реагують зовсім.... Тому потрібно нам змиритися з цим, головне для нас - отримати знання :).


NIk.no1

дякую за інформацію, не буду зайвий раз старатися


Antifriz

персональні речі


dqJO4

Персональні та особисті - це одне й те ж


dada.mazza

особисті речі - на жаль це теж невірна відповідь


KiriloLozitsky

Приватні речі


KiriloLozitsky

персональні речі


MaysunShir

Власні речі?!!!Чому не вірно?!!!!


Lina599826

Чому не правильно персональні об'єкти? На англійській "річ" буде "thing".


KG2M3

Чому не Персональне а Особисте.?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.