Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Personal objects"

Переклад:Особисті речі

2 роки тому

11 коментарів


D5pH
D5pH

Цікаво чи однакове значення: "personal objects" і "private things"?

2 роки тому

Luda1966

персональні речі не приймає

2 роки тому

4dKy

Персональні об'єкти чому ні???

1 рік тому

NIk.no1

аналогічна ситуація, такі моменти дуже дратують, треба тиснути на "повідомити про проблему" і писати їм, якщо вони звичайно ці репорти читають)

1 рік тому

Luda1966

Ніхто вже повідомлень про проблему тут давно не читає.... і не реагують зовсім.... Тому потрібно нам змиритися з цим, головне для нас - отримати знання :).

1 рік тому

NIk.no1

дякую за інформацію, не буду зайвий раз старатися

1 рік тому

Antifriz

персональні речі

1 рік тому

MaysunShir

Власні речі?!!!Чому не вірно?!!!!

1 рік тому

dada.mazza

особисті речі - на жаль це теж невірна відповідь

1 рік тому

dqJO4

Персональні та особисті - це одне й те ж

1 рік тому

KG2M3

Чому не Персональне а Особисте.?

9 місяців тому