1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Personal objects"

"Personal objects"

Переклад:Особисті речі

March 9, 2016

14 коментарів


KyM1977

Цікаво чи однакове значення: "personal objects" і "private things"?


Luda1966

персональні речі не приймає


4dKy

Персональні об'єкти чому ні???


NIk.no1

аналогічна ситуація, такі моменти дуже дратують, треба тиснути на "повідомити про проблему" і писати їм, якщо вони звичайно ці репорти читають)


Luda1966

Ніхто вже повідомлень про проблему тут давно не читає.... і не реагують зовсім.... Тому потрібно нам змиритися з цим, головне для нас - отримати знання :).


NIk.no1

дякую за інформацію, не буду зайвий раз старатися


Antifriz

персональні речі


dqJO4

Персональні та особисті - це одне й те ж


MaysunShir

Власні речі?!!!Чому не вірно?!!!!


dada.mazza

особисті речі - на жаль це теж невірна відповідь


KG2M3

Чому не Персональне а Особисте.?


KiriloLozitsky

Приватні речі


KiriloLozitsky

персональні речі


Lina599826

Чому не правильно персональні об'єкти? На англійській "річ" буде "thing".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.