"Boys eat bread."

Çeviri:Oğlanlar ekmek yer.

4 yıl önce

20 Yorum


MAHMUT81498

Erkekleri neden kabul etmedi ki?

9 ay önce

AyliNurdan1

Çünkü erkekler olmicaktı canm! Boys oğlanlar demek.

1 gün önce

Deniz474693

boys oglanlar demek cocuklar children.

1 yıl önce

elifyldrm974105

boys çocuklar demek değil

1 yıl önce

taliw19

Ya anlamadığim şu erkekler diyorum ya ha oğlanlar ha erkekler ne fark ederkii

6 ay önce

Salih758359

Erkekler yanlismi ki

4 ay önce

nadir1971

b

6 ay önce

nadir1971

444 vub

6 ay önce

zlem975880

Anlamadım

3 ay önce

ismail141537

Oglar ekemek yer dedim kabul etmedi

3 ay önce

AhmetMehme474536

Ekmeği oğlanlar yer dedim kabul etmedi aynısı bitek devrik cümle lan sen bize türkçe'mi öğretiyon

2 ay önce

zero2008

Çok kolaydı

2 ay önce

zero2008

Çok kolaydı

2 ay önce

mer684900

yanlis

1 yıl önce

lol852035

Yanlis olmus

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.