Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Boys eat bread."

Çeviri:Oğlanlar ekmek yer.

4 yıl önce

14 Yorum


MAHMUT81498

Erkekleri neden kabul etmedi ki?

6 ay önce

Deniz474693

boys oglanlar demek cocuklar children.

1 yıl önce

elifyldrm974105

boys çocuklar demek değil

11 ay önce

taliw19

Ya anlamadığim şu erkekler diyorum ya ha oğlanlar ha erkekler ne fark ederkii

3 ay önce

Salih758359

Erkekler yanlismi ki

1 ay önce

nadir1971

b

3 ay önce

nadir1971

444 vub

3 ay önce

zlem975880

Anlamadım

2 hafta önce

ismail141537

Oglar ekemek yer dedim kabul etmedi

1 hafta önce