"Boyseatbread."

Çeviri:Oğlanlar ekmek yer.

5 yıl önce

25 Yorum


MAHMUT81498

Erkekleri neden kabul etmedi ki?

11 ay önce

AyliNurdan1

Çünkü erkekler olmicaktı canm! Boys oğlanlar demek.

2 ay önce

elifyldrm974105

boys çocuklar demek değil

1 yıl önce

Deniz474693

boys oglanlar demek cocuklar children.

1 yıl önce

taliw19

Ya anlamadığim şu erkekler diyorum ya ha oğlanlar ha erkekler ne fark ederkii

9 ay önce

TlayKaraku2

İngilizcede otomot çeviri yapılmaz

1 ay önce

Salih758359

Erkekler yanlismi ki

6 ay önce

nadir1971

b

9 ay önce

nadir1971

444 vub

9 ay önce

zlem975880

Anlamadım

5 ay önce

ismail141537

Oglar ekemek yer dedim kabul etmedi

5 ay önce

AhmetMehme474536

Ekmeği oğlanlar yer dedim kabul etmedi aynısı bitek devrik cümle lan sen bize türkçe'mi öğretiyon

4 ay önce

zero2008

Çok kolaydı

4 ay önce

zero2008

Çok kolaydı

4 ay önce

EceGkem

Erkek daha büyük oğlan daha küçük :)

1 ay önce

mer684900

yanlis

1 yıl önce

lol852035

Yanlis olmus

9 ay önce

EsmaKocq

Erkek oğlan ne fark eder ki

1 ay önce

TeomanF.

Ulan girls kızsa boys nasıl oğlan olabilir be siğirlar ?

3 hafta önce

pinar69689

Kazandın dedigi halde niye 0 verdi

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.