"Er isst einen Apfel."

Çeviri:O bir elma yiyor .

March 9, 2016

7 Yorum


HalilAck2

Bu apfal da kullanılan einen ve das aynı anlamda mı

September 3, 2016

Denis187713

Hayir biri elmayi biri de bir elma anlaminda

September 4, 2019

brahim412424

Bende Halil' in dediğini neraj ettim

April 3, 2017

HakanGlten

Çeviri doğru yazdı ama yanlış cevap verdi

October 29, 2017

Yeni509323

O belirsiz elmayı yiyor

November 24, 2017

nal646561

Einen "elmayi" olmali. Cevap "O bir elma yiyor" degil "O bir elmayı yiyor" olmali

January 21, 2019

Serdar309409

Er ist einen apfel kabul etti

August 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.