Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The women"

Vertaling:De vrouwen

4 jaar gelden

6 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


RoosmarijnKorf

"woman" is toch vrouw of heb ik het nou fout?

4 jaar gelden

Kai_E.
Kai_E.
Mod

Let op de "e". "women" met een "e" betekent "vrouwen"

4 jaar gelden

kathinka_s

Warum mag ik niet "het vrouwen" seggen?

4 jaar gelden

Kai_E.
Kai_E.
Mod

Omdat het bepaalde lidwoord "de" wordt gebruikt bij meervouden.

4 jaar gelden

superbirdy

dit is fout the women is enkelfout niet meerfout

4 jaar gelden

Kai_E.
Kai_E.
Mod

Nee, "the woman" met een "a" is enkelvoud en "the women" met een "e" is meervoud.

the woman = de vrouw

the women = de vrouwen

4 jaar gelden