"Ik vind het leuk om het op die manier te doen."

Vertaling:I like to do it that way.

January 2, 2014

3 opmerkingen


olaf71

Waarom klopt dit antwoord niet? "I like it to do it on this way"

January 2, 2014

Kai_E.
Mod

Er zijn enkele redenen waarom niet.

In het Engels is "Ik vind het leuk om..." gewoon "I like to..." Het eerste "it" is dus niet nodig.

"op die manier" moet "that way" zijn omdat "die" in het Nederlands met het Engelse bepaalde lidwoord "that" overeenstemt.

Je doet iets ook niet "on that way" maar gewoon "that way". "on" is in de Engelse zin niet nodig.

January 2, 2014

olaf71

Bedankt

January 3, 2014
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.