1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Ik vind het leuk om het op d…

"Ik vind het leuk om het op die manier te doen."

Vertaling:I like to do it that way.

January 2, 2014

3 opmerkingen


olaf71

Waarom klopt dit antwoord niet? "I like it to do it on this way"


Kai_E.

Er zijn enkele redenen waarom niet.

In het Engels is "Ik vind het leuk om..." gewoon "I like to..." Het eerste "it" is dus niet nodig.

"op die manier" moet "that way" zijn omdat "die" in het Nederlands met het Engelse bepaalde lidwoord "that" overeenstemt.

Je doet iets ook niet "on that way" maar gewoon "that way". "on" is in de Engelse zin niet nodig.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.