Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Ik vind het leuk om het op die manier te doen."

Vertaling:I like to do it that way.

4 jaar gelden

3 opmerkingen


olaf71
olaf71

Waarom klopt dit antwoord niet? "I like it to do it on this way"

4 jaar gelden

Kai_E.
Kai_E.
Mod

Er zijn enkele redenen waarom niet.

In het Engels is "Ik vind het leuk om..." gewoon "I like to..." Het eerste "it" is dus niet nodig.

"op die manier" moet "that way" zijn omdat "die" in het Nederlands met het Engelse bepaalde lidwoord "that" overeenstemt.

Je doet iets ook niet "on that way" maar gewoon "that way". "on" is in de Engelse zin niet nodig.

4 jaar gelden

olaf71
olaf71

Bedankt

4 jaar gelden