1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Frühstück ist kurz."

"Das Frühstück ist kurz."

Çeviri:Kahvaltı kısa.

March 9, 2016

12 Yorum


ceyme

Sonuç Kahvaltı kısa bir eksiklik yok mu?


meliha485844

Das früştige ist curz


Fatih501256

"Bu kahvaltı kısa" cevabı nasıl yanlış olabilir ? ?


mionewl

Konu sıfatlar olduğu için bence kısa kahvaltı olmalıydı sonucta sıfatlar isimden önce gelir, kahvaltı kısa biraz anlamsız olmuş


FikretTrk

Kahvaltı kısa nedir yaw


ozgeccn

Ne manasız bir cümle..kahvaltı kısadır..kahvaltı yerine bir sürü kelime bulunabilir


Yiit524389

kahvaltı kısaydı olmazmıydı


Junghami

Geçmiş zaman kullanılmamış


Hisar34

"Kahvaltinin süresi kısa" gibi olsa anlamli olurdu ama bu cumle anlamlı durmuyor.


bayan_ingilizce

Kakve altı kısa da olur ama hıı olmuyo


bayan_ingilizce

Ööf kahve altı işte

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.