"Das Frühstück ist kurz."

Çeviri:Kahvaltı kısa.

2 yıl önce

7 Yorum


ceyme

Sonuç Kahvaltı kısa bir eksiklik yok mu?

2 yıl önce

meliha485844

Das früştige ist curz

1 yıl önce

meliha485844

Bite

1 yıl önce

Yiit524389

kahvaltı kısaydı olmazmıydı

1 yıl önce

Junghami
Junghami

Geçmiş zaman kullanılmamış

1 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"Kahvaltinin süresi kısa" gibi olsa anlamli olurdu ama bu cumle anlamlı durmuyor.

1 yıl önce

ozgeccn

Ne manasız bir cümle..kahvaltı kısadır..kahvaltı yerine bir sürü kelime bulunabilir

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.