"Das Frühstück ist kurz."

Çeviri:Kahvaltı kısa.

March 9, 2016

9 Yorum


ceyme

Sonuç Kahvaltı kısa bir eksiklik yok mu?

March 9, 2016

meliha485844

Das früştige ist curz

July 1, 2017

meliha485844

Bite

July 1, 2017

mionewl

Konu sıfatlar olduğu için bence kısa kahvaltı olmalıydı sonucta sıfatlar isimden önce gelir, kahvaltı kısa biraz anlamsız olmuş

August 25, 2019

ozgeccn

Ne manasız bir cümle..kahvaltı kısadır..kahvaltı yerine bir sürü kelime bulunabilir

July 30, 2017

Yiit524389

kahvaltı kısaydı olmazmıydı

September 17, 2017

Junghami

Geçmiş zaman kullanılmamış

September 24, 2017

Hisar34

"Kahvaltinin süresi kısa" gibi olsa anlamli olurdu ama bu cumle anlamlı durmuyor.

November 17, 2017

FikretTrk

Kahvaltı kısa nedir yaw

August 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.