Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Frühstück ist kurz."

Çeviri:Kahvaltı kısa.

2 yıl önce

6 Yorum


ceyme

Sonuç Kahvaltı kısa bir eksiklik yok mu?

2 yıl önce

meliha485844

Das früştige ist curz

1 yıl önce

meliha485844

Bite

1 yıl önce

Yiit524389

kahvaltı kısaydı olmazmıydı

11 ay önce

Junghami
Junghami

Geçmiş zaman kullanılmamış

10 ay önce

Hisar34
Hisar34

"Kahvaltinin süresi kısa" gibi olsa anlamli olurdu ama bu cumle anlamlı durmuyor.

9 ay önce