"SieistmeinebesteFreundin."

Çeviri:O benim en iyi arkadaşım.

2 yıl önce

7 Yorum


MertcanOZ

neden besten değil de beste kullanılmış

2 yıl önce

Fatih612772

Çoğul olursa "besten" olur.

1 yıl önce

Junghami
Junghami

Am besten kullanımı yüklem durumunda mı kullanılıyor? 'Sie ist am besten.' doğru mudur? Am besten ile beste.... kafam karıştı

1 yıl önce

Onur553947

Evet Türkçedeki ek fiil gibi kullanırsan am Besten. Sıfat olursa beste.

7 ay önce

Selvi64

O benim en iyi kız arkadaşım. Fark ne?

2 yıl önce

tepkisel

Freundin: Kız arkadaş

Freund: Erkek arkadaş

Burada kız/erkek olduğu özellikle vurgulanmamış sadece. Türkçede Bu benim kız/erkek arkdaşım, deyince daha çok flört manasında anlaşılıyor. Bu yüzden çeviri bu şekilde yapılmış.

Yine de bunu Problem rapor et butonunu kullanarak moderatör arkdaşlara iletirseniz değerlendirilir.

2 yıl önce

Baris277611

"O en iyi arkadaşımdır." da doğru olmalı.

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.