1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie ist meine beste Freundin…

"Sie ist meine beste Freundin."

Çeviri:O benim en iyi arkadaşım.

March 10, 2016

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

MertcanOZ

neden besten değil de beste kullanılmış

October 30, 2016

Fatih612772

Çoğul olursa "besten" olur.

August 3, 2017

Junghami

Am besten kullanımı yüklem durumunda mı kullanılıyor? 'Sie ist am besten.' doğru mudur? Am besten ile beste.... kafam karıştı

September 23, 2017

Onur553947

Evet Türkçedeki ek fiil gibi kullanırsan am Besten. Sıfat olursa beste.

June 1, 2018

Selvi64

O benim en iyi kız arkadaşım. Fark ne?

March 10, 2016

tepkisel

Freundin: Kız arkadaş

Freund: Erkek arkadaş

Burada kız/erkek olduğu özellikle vurgulanmamış sadece. Türkçede Bu benim kız/erkek arkdaşım, deyince daha çok flört manasında anlaşılıyor. Bu yüzden çeviri bu şekilde yapılmış.

Yine de bunu Problem rapor et butonunu kullanarak moderatör arkdaşlara iletirseniz değerlendirilir.

March 10, 2016

Baris277611

"O en iyi arkadaşımdır." da doğru olmalı.

January 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.