1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie ist meine beste Freundin…

"Sie ist meine beste Freundin."

Çeviri:O benim en iyi arkadaşım.

March 10, 2016

8 Yorum


Selvi64

O benim en iyi kız arkadaşım. Fark ne?


tepkisel

Freundin: Kız arkadaş

Freund: Erkek arkadaş

Burada kız/erkek olduğu özellikle vurgulanmamış sadece. Türkçede Bu benim kız/erkek arkdaşım, deyince daha çok flört manasında anlaşılıyor. Bu yüzden çeviri bu şekilde yapılmış.

Yine de bunu Problem rapor et butonunu kullanarak moderatör arkdaşlara iletirseniz değerlendirilir.


MertcanOZ

neden besten değil de beste kullanılmış


Fatih612772

Çoğul olursa "besten" olur.


Junghami

Am besten kullanımı yüklem durumunda mı kullanılıyor? 'Sie ist am besten.' doğru mudur? Am besten ile beste.... kafam karıştı


Onur553947

Evet Türkçedeki ek fiil gibi kullanırsan am Besten. Sıfat olursa beste.


Baris277611

"O en iyi arkadaşımdır." da doğru olmalı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.