"They announce the next stage."

Переклад:Вони оголошують наступний етап.

2 роки тому

6 коментарів


vladnut

Чому не підходить: "Вони оголошують наступний рівень" ???

2 роки тому

StanislavAssanov

Певно рівень, в перекладі на англійську: Level.

А Stage більше як крок або етап

2 роки тому

Nastya_Karpovska

Чому не приймає переклад "анонсують"?

2 роки тому

DianaBeauty

А чому не "вони оголошують наступну зупинку"???

1 рік тому

Nastya_Karpovska

Тому що "зупинка" англійською скоріше "stop" чи "station"

1 рік тому

ArtemusG

Мій клуб: WBQCD5

5 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.