Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They are our men."

Çeviri:Onlar bizim adamlarımız.

-1
4 yıl önce

78 Yorum


Pascowl
Pascowl
Mod

Cümle telaffuz elidirken "man, men"i karıştırabiliyorum, 'man' kelimesi (türkçe) 'mean' şeklinde daha uzun söyleniyor gerçi ama, yine de bu karışıklığı önlemek için bir öneriniz var mı? Ya da tamamen kulağın alışması ile ilgili mi?

15
Cevap ver14 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ikisi de neredeyse aynı telaffuz ediliyo. dua et fransızca öğrenmiyoruz...

18
Cevap ver4 yıl önce

PseudoBerliner
PseudoBerliner

Aslında biraz fark var. Man-deki "e" türkçedeki "evet" veya "ben" -deki "e" gibi ama Men-deki "e" türkçedeki "kardeş" veya "kalem" kelimelerindeki "e" gibi okunur. Umarım yardım ede bildim.

22
Cevap ver84 yıl önce

speakNGili

çok haklısın

1
Cevap ver2 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Sen de Fransızca ya taktın ha

1
Cevap ver1 yıl önce

zeynep426788
-4
Cevap ver1 yıl önce

NeslihanAk986275

Man men diye okunur men miiin diye okunur

8
Cevap ver12 yıl önce

speakNGili

saçma

-4
Cevap ver2 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Saçma değil DOĞRU!!!

0
Cevap ver1 yıl önce

PrincessofCA

aslında konuşma esnasında cümlenin gelişine göre anlayabiliriz aynı şekilde sen yanlış telaffuz etsen bile karşı taraf anlar diye düşünüyorum..

1
Cevap ver1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Aynı şey gibi düşünebilirsin

-1
Cevap ver1 yıl önce

abdguclu

Ben mobil uygulamayi kullaniyorum konu baslarindaki ozet anlatimini bulamiyorum yardimci olurmusunuz

1
Cevap ver3 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Eğer bulamıyorsan aynı şeyleri tekrar yapabilirsin☺☻☺

-1
Cevap ver1 yıl önce

abdguclu

Ben mobil uygulamayi kullaniyorum konu baslarindaki ozet anlatimini bulamiyorum yardimci olurmusunuz

1
Cevap ver3 yıl önce

FurkanTric

Mafiy gibi hissettim

1
Cevap ver2 yıl önce

ercanmet

bence 'onlar bizim insanlarımız' da doğru kabul edilmeli

1
Cevap ver1 yıl önce

ToonLink1

men ile man aynı mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Tabii ki de aynııı☻☻☻

-1
Cevap ver1 yıl önce

ayseverda

o yazmışım :/

0
Cevap ver2 yıl önce

EnesMalik9

men ne lann

0
Cevap ver2 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Men adam demek

-2
Cevap ver1 yıl önce

Ahmetzbeke

Man adam, Men adamlar demek.

2
Cevap ver10 ay önce

Muslima925397

Men adamlar demek değil

-2
Cevap ver7 ay önce

YiitEfeAte

Csgoda beb

0
Cevap ver2 yıl önce

SefaYlmaz5

Are yi başa koyarsak onlar bizim adamlarimizmi oluyor ?

0
Cevap ver2 yıl önce

sqmervee

onlar bizim erkeklerimiz gibi bir anlam çıkmıyor mu

0
Cevap ver1 yıl önce

AleynaERCA

Onlar bizim adamlarimiz derken neden "WE"kullanilmamis

0
Cevap ver1 yıl önce

nnniikkoo

adam ne alaka yaa

0
Cevap ver1 yıl önce