1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not understand physics."

"I do not understand physics."

Çeviri:Ben fizikten anlamam.

March 10, 2016

8 Yorum


Ne6ahat

Fizikten anlamam derken den ekini vermesi şin from gibi birşeye ihtiyaç yok mu?


MeteUlku

Düz mantıkla çeviri olmaz maalesef :)


Ne6ahat

Teşekkür ederim.


BedriCE

Ters mantığıda izah etseydiniz


abdullahresha

Yeri geldiğinde bizi zorla düz mantığa itiyorsunuz sonra duz mantıkla çeviri olmaz diyorsunuz. Bence insanları bu ikilemden kurtarın ya da hiç olmazsa nezaket kaideleri çerçevesinde cevaplar yazın yoksa öğrenme iştiyakını kırarsınız. Tabi sözüm herkese değil mesela Inci hanımın üslubu çok latif ve öğretici. onu ve onun gibi olanları tenzih ederim


Bisnev99

understand şundan bundan anlamam anlamı mı veriyor


fatihbulut95

understand = anlamak do not understand = anlamamak


SudeFromTurkey

ben de anlamıyorum kral boşver

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.