1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я хочу відпочити."

"Я хочу відпочити."

Переклад:I want to take a rest.

March 10, 2016

4 коментарі


vasyapb

"Я хочу відпочити". Чи можна перекласти "I want to rest"?


Fb8U1

I want to rest приймається також.


JcUc15

Why not: i want to have rest?


Fb8U1

Структура речення правильна, але не знаю, чи кажуть так американці. Та ще Ви пропустили артикль a.

Зверніть увагу на один момент. Трохи вище я писав, що у мене прийняли I want to rest. Тут без артикля, бо це - дієслово. Багато англійських слів можуть бути різними частинами мови, так що пильнуйте!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.