1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I do not like starting the m…

"I do not like starting the morning with coffee."

Μετάφραση:Δεν μου αρέσει να ξεκινάω το πρωί με καφέ.

March 10, 2016

7 σχόλια


Yoryos1

Καλησπέρα. Γιατί θεώρησε σαν λάθος την απάντηση «δεν μ' αρέσει ν' αρχίζω το πρωί με καφέ»;


nestarees

I would also like an answer to this question - could anyone comment?


myrsinimy23

Πότε θα πούμε '' i don't like to start the morning with coffee'' , ή είναι λάθος σαν έκφραση?


D_..

Και τα δύο είναι σωστά ανάλογα με την περίσταση. Είναι αρκετά πολύπλοκο γιατί το νόημα αλλάζει λίγο, επίσης το like+infinitive είναι πιο συνηθισμένο στα American English. Δες εδώ και εδώ για εξηγήσεις και παραδείγματα.


Mirela402142

D -,,, to your site do not open


vOOdas

Αυτό γιατί το έβγαλε λάθος? "Δεν μου αρέσει να ξεκινάω το πρωινό μου με καφέ."


D_..

Για να μη γίνει δεκτό φαίνεται ότι η αντιστοίχιση στη βάση απαντήσεων είναι πρωί = morning και πρωινό = breakfast. Θα έλεγα ότι η πρότασή σου είναι σωστή αλλά κάνω μόνο διαχείρηση του φόρουμ, δεν έχω πρόσβαση στις απαντήσεις.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.