"Idonotlikestartingthemorningwithcoffee."

Μετάφραση:Δεν μου αρέσει να ξεκινάω το πρωί με καφέ.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


myrsinimy23

Πότε θα πούμε '' i don't like to start the morning with coffee'' , ή είναι λάθος σαν έκφραση?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Και τα δύο είναι σωστά ανάλογα με την περίσταση. Είναι αρκετά πολύπλοκο γιατί το νόημα αλλάζει λίγο, επίσης το like+infinitive είναι πιο συνηθισμένο στα American English. Δες εδώ και εδώ για εξηγήσεις και παραδείγματα.

πριν από 2 χρόνια

vOOdas

Αυτό γιατί το έβγαλε λάθος? "Δεν μου αρέσει να ξεκινάω το πρωινό μου με καφέ."

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Για να μη γίνει δεκτό φαίνεται ότι η αντιστοίχιση στη βάση απαντήσεων είναι πρωί = morning και πρωινό = breakfast. Θα έλεγα ότι η πρότασή σου είναι σωστή αλλά κάνω μόνο διαχείρηση του φόρουμ, δεν έχω πρόσβαση στις απαντήσεις.

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.