"I do not like starting the morning with coffee."

Μετάφραση:Δεν μου αρέσει να ξεκινάω το πρωί με καφέ.

March 10, 2016

4 σχόλια


myrsinimy23

Πότε θα πούμε '' i don't like to start the morning with coffee'' , ή είναι λάθος σαν έκφραση?

March 10, 2016

D_..
Mod

    Και τα δύο είναι σωστά ανάλογα με την περίσταση. Είναι αρκετά πολύπλοκο γιατί το νόημα αλλάζει λίγο, επίσης το like+infinitive είναι πιο συνηθισμένο στα American English. Δες εδώ και εδώ για εξηγήσεις και παραδείγματα.

    March 10, 2016

vOOdas

    Αυτό γιατί το έβγαλε λάθος? "Δεν μου αρέσει να ξεκινάω το πρωινό μου με καφέ."

    September 26, 2016

D_..
    Mod

      Για να μη γίνει δεκτό φαίνεται ότι η αντιστοίχιση στη βάση απαντήσεων είναι πρωί = morning και πρωινό = breakfast. Θα έλεγα ότι η πρότασή σου είναι σωστή αλλά κάνω μόνο διαχείρηση του φόρουμ, δεν έχω πρόσβαση στις απαντήσεις.

      September 26, 2016
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.