Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I do not like starting the morning with coffee."

Μετάφραση:Δεν μου αρέσει να ξεκινάω το πρωί με καφέ.

0
πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


myrsinimy23

Πότε θα πούμε '' i don't like to start the morning with coffee'' , ή είναι λάθος σαν έκφραση?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Και τα δύο είναι σωστά ανάλογα με την περίσταση. Είναι αρκετά πολύπλοκο γιατί το νόημα αλλάζει λίγο, επίσης το like+infinitive είναι πιο συνηθισμένο στα American English. Δες εδώ και εδώ για εξηγήσεις και παραδείγματα.

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

vOOdas

Αυτό γιατί το έβγαλε λάθος? "Δεν μου αρέσει να ξεκινάω το πρωινό μου με καφέ."

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Για να μη γίνει δεκτό φαίνεται ότι η αντιστοίχιση στη βάση απαντήσεων είναι πρωί = morning και πρωινό = breakfast. Θα έλεγα ότι η πρότασή σου είναι σωστή αλλά κάνω μόνο διαχείρηση του φόρουμ, δεν έχω πρόσβαση στις απαντήσεις.

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο