1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Waar komen zij vandaan?"

"Waar komen zij vandaan?"

Vertaling:Where are they from?

January 2, 2014

6 opmerkingen


Mengelmoesje

Ik leerde altijd; "Where do they come from"

February 25, 2014

Lavinae

"Where are they from" and "Where do they come from" kan allebei. Ik heb persoonlijk de voorkeur voor "Where are they from", omdat het wat minder formeel en beknopter klinkt, maar beide zinnen zijn correct. Ze worden ook allebei goedgekeurd.

Mijn voorkeur maakt hier echter niks uit: wij kunnen de Engelse zinnen van Duolingo niet (naar onze voorkeur) aanpassen. :)

February 25, 2014

timstagelanden

Where are the come from ????? Wat is het foute hier aan?

April 27, 2015

El2theK

Het is of "Where are they from?" of "Where do they come from?". Een combinatie van de twee "Where are they come from?" is niet mogelijk, tenzij je de "continuous" toepast "Where are they coming from?"

April 27, 2015

mnxl

Waarvoor dient die 'do'? Kan iemand mij helpen aub

June 16, 2015

thatiswierd

'Do' wordt gebruikt als extra werkwoord als er geen werkwoord in de zin staat. Het heeft ook heel veel vormen voor bijna iedere persoon en tijd dus je kan 'do' ook gebruiken om tijd te bepalen.

July 23, 2015
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.