Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Waar komen zij vandaan?"

Vertaling:Where are they from?

0
4 jaar gelden

6 opmerkingen


Mengelmoesje

Ik leerde altijd; "Where do they come from"

8
Reageer24 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

"Where are they from" and "Where do they come from" kan allebei. Ik heb persoonlijk de voorkeur voor "Where are they from", omdat het wat minder formeel en beknopter klinkt, maar beide zinnen zijn correct. Ze worden ook allebei goedgekeurd.

Mijn voorkeur maakt hier echter niks uit: wij kunnen de Engelse zinnen van Duolingo niet (naar onze voorkeur) aanpassen. :)

7
Reageer34 jaar gelden

timstagelanden

Where are the come from ????? Wat is het foute hier aan?

1
Reageer3 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Het is of "Where are they from?" of "Where do they come from?". Een combinatie van de twee "Where are they come from?" is niet mogelijk, tenzij je de "continuous" toepast "Where are they coming from?"

2
Reageer3 jaar gelden

mnxl

Waarvoor dient die 'do'? Kan iemand mij helpen aub

1
Reageer3 jaar gelden

thatiswierd

'Do' wordt gebruikt als extra werkwoord als er geen werkwoord in de zin staat. Het heeft ook heel veel vormen voor bijna iedere persoon en tijd dus je kan 'do' ook gebruiken om tijd te bepalen.

1
Reageer3 jaar gelden