1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Waar komen zij vandaan?"

"Waar komen zij vandaan?"

Vertaling:Where are they from?

January 2, 2014

8 opmerkingen


Mengelmoesje

Ik leerde altijd; "Where do they come from"


Lavinae

"Where are they from" and "Where do they come from" kan allebei. Ik heb persoonlijk de voorkeur voor "Where are they from", omdat het wat minder formeel en beknopter klinkt, maar beide zinnen zijn correct. Ze worden ook allebei goedgekeurd.

Mijn voorkeur maakt hier echter niks uit: wij kunnen de Engelse zinnen van Duolingo niet (naar onze voorkeur) aanpassen. :)


timstagelanden

Where are the come from ????? Wat is het foute hier aan?


El2theK

Het is of "Where are they from?" of "Where do they come from?". Een combinatie van de twee "Where are they come from?" is niet mogelijk, tenzij je de "continuous" toepast "Where are they coming from?"


mnxl

Waarvoor dient die 'do'? Kan iemand mij helpen aub


thatiswierd

'Do' wordt gebruikt als extra werkwoord als er geen werkwoord in de zin staat. Het heeft ook heel veel vormen voor bijna iedere persoon en tijd dus je kan 'do' ook gebruiken om tijd te bepalen.


BabsLavale

Where do they cone from is ook goed mag niet fout worden gerekend

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.