"I work from May to October."

Çeviri:Ben mayıstan ekime kadar çalışırım.

January 2, 2014

20 Yorum

Konu önem sırasına göre

siyahimsig

SON Dort kodu var isinizi kolaylastirir bas harfleri Septemper October November December

October 31, 2016

Shahrazad26

What does kadar mean here? Until?


SedatKlc

until is not just 'kadar'. it is '-e kadar'.

for example in this sentence:

ekim-e kadar


AhmetDemir159569

"Mayıs'tan Ekim'e kadar çalışırım" yazdım, yazım hatası var dendi, bence benim yazdığım daha doğru


Berkay62585

Calisirsan ekime calismazsan ssgsfafsfsjad


ilkerbirkent

Ben mayıstan ekime kadar evdeyim nasil çevrilir?


Rukiye___ozdemir

Bu ne yaa. Off ama çok acayip okuyor. Anlamıyorum


Furkan984794

Asıl önemli olan dinlemek ve konuşmak yazı olarak öğrensen İngilizce işine yaramaz. Duyarak öğrenmen gerek


HilalNur12

Bu cümlede until kullanılabilir mi ? Yani "I work from May until October" ??


remziye706447

From neden kullanilmis


Prmdfn

-den dan eki olarak kullanılıyor


Prmdfn

to kadar anlamında mı?


greenterror

az daha hızlı okusun çok yavaş okuyor biraz daha yutsun harfleri


islam554022

Mayıs'dan ekim ayına kadar çalışıyorum. değilmi benim cevabıma yanlış dedi


EdisonSton

Çünkü ben bir karıncayım


EdisonSton

Çünkü ben bir karıncayım


semih778104

CALISIRIM YERiNE KADAR YAZMISIM NE VAR Ki


ardatakmaz

Çalışırsan ekimeeee çalışmazsaaan ........

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.