1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I work from May to October."

"I work from May to October."

Çeviri:Ben mayıstan ekime kadar çalışırım.

January 2, 2014

24 Yorum


siyahimsig

SON Dort kodu var isinizi kolaylastirir bas harfleri Septemper October November December


Prmdfn

to kadar anlamında mı?


Shahrazad26

What does kadar mean here? Until?


Ressoo

"ben çalışırım mayıstan ekime kadar " neden bu doğru olmaz ki ne farkı var sadece devrik olmuş


ilkerbirkent

Ben mayıstan ekime kadar evdeyim nasil çevrilir?


Rukiye___ozdemir

Bu ne yaa. Off ama çok acayip okuyor. Anlamıyorum


Furkan984794

Asıl önemli olan dinlemek ve konuşmak yazı olarak öğrensen İngilizce işine yaramaz. Duyarak öğrenmen gerek


klokloklok

tatili ne zaman yapıyor :(


HilalNur12

Bu cümlede until kullanılabilir mi ? Yani "I work from May until October" ??


Hsyn__6016instgr

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)


IMFIRST

Yok artık daha neler az daha udursaydın.


greenterror

az daha hızlı okusun çok yavaş okuyor biraz daha yutsun harfleri


AhmetDemir159569

"Mayıs'tan Ekim'e kadar çalışırım" yazdım, yazım hatası var dendi, bence benim yazdığım daha doğru


Berkay62585

Calisirsan ekime calismazsan ssgsfafsfsjad


islam554022

Mayıs'dan ekim ayına kadar çalışıyorum. değilmi benim cevabıma yanlış dedi


semih778104

CALISIRIM YERiNE KADAR YAZMISIM NE VAR Ki


Abbashan2

Mayıstan ekime kadar çalışıyorum niye olmaz


ahmeterim4

Aynisini kabul etmedi


Bediha06

Kadar kelimesi yok!Ben Mayıs'tan Ekim'e çalışırım!


initialsol

Doğru yazdım ama yanlış kabul etti


KamuranKap1

I work from May to Oc‍to‍ber cevapolarak aynısını yazdığım halde kabul etmiyor canlar bitiyor ilerleyemiyorum


Gldeniz559996

Sadece büyük harf kuralına uymadım diye can mı yenir!!!


HalilTavan

Ya ekime doğru yaptım kabul ettimddi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.