1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Εμείς το αποφασίσαμε μαζί ."

"Εμείς το αποφασίσαμε μαζί ."

Μετάφραση:We decided together.

March 10, 2016

7 σχόλια


VZod2

Ναι θα επρεπε να υπαρχει ενα it σε αυτη τη μετφραση


Theofa

"We decided together it" Τι γίνεται με το "το" γιατί δεν μεταφράζεται;;


D_..

Η σωστή απάντηση θα ήταν "We decided it together"... Δεν ξέρω αν συμπεριλαμβάνεται στις σωστές πέρα από την προτεινόμενη (που μου φαίνεται λάθος).


Theofa

Ευχαριστώ πολύ!!


Nikos140615

Το σωστό δεν θα ήταν : Εμείς αποφασίσαμε μαζί; Δεν υπάρχει αντικείμενο στην πρόταση.


-c5IM

We decided together or We decided it together? Εμείς αποφασίσαμε μαζί ή Εμείς το αποφασίσαμε μαζί; Στη 2η περίπτωση λείπει η επιλογή του "it"


Dimitra956826

Δεν νομίζω πως θα ήταν σωστό το "We decided it together."

Το decide συνήθως ακολουθείται από to + ρήμα, what + ρήμα, ή απολύτως τίποτα.

I decided to go to the doctor - Αποφάσισα να πάω στον γιατρό.

She can't decide what to do first - Δεν μπορεί να αποφασίσει τι να κάνει πρώτα.

I can't decide! - Δεν μπορώ να αποφασίσω!

Συνήθως όταν το decide ακολουθείται από κάτι όπως το it ή the + ουσιαστικό, σημαίνει καθορίζω/επηρεάζω, άρα αλλάζει το νόημα.

Παρ' όλα αυτά, πιστεύω πως όντως η αντιστοιχία πρότασης και μετάφρασης εδώ δεν είναι καλή.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.