"What is that music note?"

Vertaling:Wat is die muzieknoot?

January 2, 2014

11 opmerkingen


Wonne

Ik ben geen spatie vergeten, muzieknoot is een samengesteld woord.

January 2, 2014

Lavinae

Hoi Wonne,

Dat klopt inderdaad. Wij zullen het verbeteren. :)

Eigenlijk horen dit soort meldingen hier niet, zie: http://www.duolingo.com/comment/1386095.

Als je de meldknop of meldfunctie tijdens de lessen gebruikt, kunnen we dit soort foutjes makkelijker opsporen en verbeteren. Desalniettemin, bedankt voor het melden. ^^

January 2, 2014

Wonne

Top, doe ik het voortaan daar! Kun je hier wel je op -en aanmerkingen over stijl(fouten) vermelden of die ook liever onder de meldknop? En waar is deze discussiemogelijkheid dan wel precies voor bedoeld? Leuk dat Engels voor Nederlanders nu b├Ęta is, keep up the good work!

January 2, 2014

Lavinae

Ja, meldingen m.b.t. stijlfouten horen uiteraard hier thuis. Als je vindt dat de beste vertaling niet klopt of dat er iets mis is met de Nederlandse/Engelse zin, dan kijken we ernaar en/of gooien we het in de groep. :)

Het zijn echt voornamelijk de foutjes die makkelijk op te lossen zijn, de 'stomme' foutjes, zoals het vergeten van een 'dt', een type-fout, een spatie, een alternatieve vertaling (zoals 'wij' i.p.v. 'we') die we makkelijker terug kunnen vinden via de meldknop.

Het gaat er min of meer om dat we zoveel meldingen krijgen, voornamelijk in dit forum, dat het beter is sommige alleen via de meldknop door te geven.

Wij zijn zelf ook nog bezig met het uitvinden hoe alles werkt. Als je iets niet kunt melden of niet zeker weet hoe je het melden moet, dan kun je een probleem natuurlijk ook hier aankaarten. Laat ons dan wel weten dat je die melding om die reden in dit forum doet. Het is natuurlijk geen probleem, maar anders krijg je (misschien) een overbodige opmerking over hoe het dan (zogenaamd) wel moet. ;)

Dankjewel! Het is echt best gaaf om de cursus nu 'in actie' te zien :)

January 2, 2014

demooisteN

Ja, u heeft gelijk!

January 4, 2015

MartinvanEls

"wat is deze muzieknoot" maar "deze" schijnt verkeerd te zijn. Voor mij klinkt het veel logischer als je zou zeggen "welke muzieknoot is dat? "

April 20, 2016

El2theK
  • Deze muzieknoot - This music note
  • Die muzieknoot - That music note
April 20, 2016

MartinvanEls

En als ik nu eens had ingevuld: "welke muzieknoot is dit? ". Zo klinkt het toch natuurlijker, lijkt me.

April 20, 2016

El2theK

Dit en dat zijn nogal verschillend.

April 20, 2016

MartinvanEls

Het gaat me hier om de zinsopbouw. Niet om dit of dat. Sorry, ik was wat onduidelijk.

April 20, 2016

El2theK

Welke muzieknoot is dat? Wordt goedgerekend. Of het natuurlijker is, is persoonlijk.

April 20, 2016
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.