"What is that music note?"

Vertaling:Wat is die muzieknoot?

4 jaar gelden

12 opmerkingen


Wonne
Wonne

Ik ben geen spatie vergeten, muzieknoot is een samengesteld woord.

4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Hoi Wonne,

Dat klopt inderdaad. Wij zullen het verbeteren. :)

Eigenlijk horen dit soort meldingen hier niet, zie: http://www.duolingo.com/comment/1386095.

Als je de meldknop of meldfunctie tijdens de lessen gebruikt, kunnen we dit soort foutjes makkelijker opsporen en verbeteren. Desalniettemin, bedankt voor het melden. ^^

4 jaar gelden

Wonne
Wonne

Top, doe ik het voortaan daar! Kun je hier wel je op -en aanmerkingen over stijl(fouten) vermelden of die ook liever onder de meldknop? En waar is deze discussiemogelijkheid dan wel precies voor bedoeld? Leuk dat Engels voor Nederlanders nu b├Ęta is, keep up the good work!

4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Ja, meldingen m.b.t. stijlfouten horen uiteraard hier thuis. Als je vindt dat de beste vertaling niet klopt of dat er iets mis is met de Nederlandse/Engelse zin, dan kijken we ernaar en/of gooien we het in de groep. :)

Het zijn echt voornamelijk de foutjes die makkelijk op te lossen zijn, de 'stomme' foutjes, zoals het vergeten van een 'dt', een type-fout, een spatie, een alternatieve vertaling (zoals 'wij' i.p.v. 'we') die we makkelijker terug kunnen vinden via de meldknop.

Het gaat er min of meer om dat we zoveel meldingen krijgen, voornamelijk in dit forum, dat het beter is sommige alleen via de meldknop door te geven.

Wij zijn zelf ook nog bezig met het uitvinden hoe alles werkt. Als je iets niet kunt melden of niet zeker weet hoe je het melden moet, dan kun je een probleem natuurlijk ook hier aankaarten. Laat ons dan wel weten dat je die melding om die reden in dit forum doet. Het is natuurlijk geen probleem, maar anders krijg je (misschien) een overbodige opmerking over hoe het dan (zogenaamd) wel moet. ;)

Dankjewel! Het is echt best gaaf om de cursus nu 'in actie' te zien :)

4 jaar gelden

demooisteN
demooisteN

Ja, u heeft gelijk!

3 jaar gelden

moskes
moskes

Wat voor muzieknoot is dat. Moet ook goed zijn

3 jaar gelden

MartinvanEls

"wat is deze muzieknoot" maar "deze" schijnt verkeerd te zijn. Voor mij klinkt het veel logischer als je zou zeggen "welke muzieknoot is dat? "

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • Deze muzieknoot - This music note
  • Die muzieknoot - That music note
2 jaar gelden

MartinvanEls

En als ik nu eens had ingevuld: "welke muzieknoot is dit? ". Zo klinkt het toch natuurlijker, lijkt me.

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Dit en dat zijn nogal verschillend.

2 jaar gelden

MartinvanEls

Het gaat me hier om de zinsopbouw. Niet om dit of dat. Sorry, ik was wat onduidelijk.

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Welke muzieknoot is dat? Wordt goedgerekend. Of het natuurlijker is, is persoonlijk.

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.