Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτή τον αγαπάει και δεν φοβάται να το δείξει."

Μετάφραση:She loves him and she is not afraid to show it.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


kv9s1

Η επανάληψη τού"she" μέσα στην ίδια πρόταση, ιδιαίτερα μετά το σύνδεσμο and, πιθανόν να αποτελεί πλεονασμό

πριν από 7 μήνες

ippeas

Γιάτι λέει she is not afraid και δεν λεει she does not afraid

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το afraid δεν είναι ρήμα, είναι επίθετο και χρησιμοποιείται με το ρήμα to be. Είναι σαν να λέμε "είμαι φοβισμένος".

πριν από 2 χρόνια