"Es tut mir leid."

Çeviri:Üzgünüm.

2 yıl önce

7 Yorum


vefakat

es özne olarak kullanılmıyor mu?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır bu bir kalıp. özür dilemek için kullanılıyor.

2 yıl önce

a.s.d.f123

ben üzgünüm kabul edilmeli 3 kere rapor ettim

1 yıl önce

Ehmed913190

Nasil rapor ediyorsun?

3 ay önce

superisi863297

Sanırım o bayrak gibi olan yerden rapor ediliyor

3 ay önce

EkremEken

Beynim yandı

2 ay önce

ErhanGkmen

Uzgunun demek icin 4 kelime

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.