"Es tut mir leid."

Çeviri:Üzgünüm.

March 11, 2016

24 Yorum
Tartışma kilitli.


mami924170

Es tut mir leid= bunun için üzgünüm olarak kullanılır..Tut mir leid = üzgünüm demektir.Yani es olduğunda birşey için üzgün olduğunu belirtirsin.


Nani632476

Es üçüncü şahıs olduğu için o üzgün olmalı deyilmi?


garibanflozof

Bende öyle düşünmüştüm bu almanca çok dengesizmiş


ErhanGkmen

Uzgunun demek icin 4 kelime


MedineYapc1

Zor değil ya o kadar da


brkllara

es özne değil mi


kemal71803

Es tut mir leid


Bar942298

leid yerine lied yazdım yanlış saydı


Jehro5

Es tut mir lied yazıyorum cevapta ay ni yanlis yazdiniz diyor


ZeynepTopaloglu7

Hyr "Es tut mir leid" olucak sen "Lied" yazmışsın doğrusu "leid" olucak


Gne245329

2 harfin yerini yanlış yazdım diye yanlış kabul ediyor. Yazım hatası demiyor. Ya ben hayatımda ilk kez almanca öğreniyorum, olacak o kadar.


ZeynepTopaloglu7

Anlamadığım şey şu "üzgünüm" kelimesi tercüme ederken "tut mir leid" ama başka yerlerde "Es tut mir leid" çözemedim ¦{


Cankat707990

Aynısını yazdım.Neden yanlış??


Aliye769083

Neden 2 tane uzgunum var ki ? Fark ne arkadaslar ?


AydnAlpALK

Bunun hakkında birşey demiyeceğim ama art arda 15+ doğru yapıyordum, klavyede yanlışlıkla "tut mir" yerine "tut mit" yazdım :'(


CAN_SE

Üzgün olması gerekmez mi


inekcik362095

Doğru yazdım kabul etmiyo


sude9chan

Eş yazdığım için kabul etmedi T-T

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.