1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du bist der erste Sohn."

"Du bist der erste Sohn."

Çeviri:Sen birinci oğulsun.

March 11, 2016

4 Yorum


Tailgunners

Sen onun ilk oğlusun da kabul edilmeliydi?


k.gokce

Cümlede kimin oğlu olduğundan bahsedilmiyor. Yalnızca ilk oğul olduğu belirtiliyor.


Tailgunners

Bir de der erste sohn kısmında der sohn yüzünden mi der erste sohn oldu yoksa erstenin artikeli der mi


k.gokce

"Sohn" sözcüğünün artikeli "der" olduğundan dolayı "der erste Sohn" yazılır. "erste" bir sıfattır, bu yüzden alacağı ekler, kendisinden sonra gelen isme göre getirilir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.