Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Λέω λέξεις."

Μετάφραση:I am saying words.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


Theofa
Theofa

"I am telling words" Είναι λάθος;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Ναι, είναι από τις διαφορές του say και tell.

πριν από 2 χρόνια

JonatanMat1
JonatanMat1

Πώ σημαίνει "to tell", ναι;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

"Να πω" is the simple past subjunctive of "λέω" so, yes, it means "to tell" or "to say".

πριν από 2 χρόνια