"Wir träumen von einer Ente."

Çeviri:Bir ördek hayal ediyoruz.

2 yıl önce

8 Yorum


Momo.Reza
Momo.Reza

"Biz bir ördek hakkinda rüya görüyoruz " doğru değil mi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama çok tuhaf. "Rüya görmek" gerçekten gece uyurken yaptığımız şey. Yani "biz" topluca aynı rüyayı görüp, uyurken konuşabiliyorsak "Biz bir ördek hakkinda rüya görüyoruz " diyebiliriz :) Ama "hayal kurmak" sadece onun hakkında düşünmek, istemek demek.

2 yıl önce

Momo.Reza
Momo.Reza

Teşekkür ederim. Cevabınız çok tam ve mükemmel

2 yıl önce

ZeynepYzbs

Biz tatil hayalindeyiz gibi dusunursek. Biz bir ördek hayalindeyiz. Ordek hayal ediyoruz. Gibi sanirim. Yeni evimizin bahçesinde ördek/ler hayal ediyoruz gibi

1 yıl önce

humetin

Bir ördek düşlüyoruz ( Kabul edilmiyor !!!)

1 hafta önce

humetin

„träumen“: intransitives Verb : rüya/düş görmek
„träumen“: transitives Verb :rüyasında görmek, hayal etmek, rüyasını görmek
fantasieren, hoffen, wünschen, erträumen
https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/traeumen#tr%C3%A4umen

1 hafta önce

humetin

Ne hayal ediyoruz ? Ördek.

„träumen“: transitives Verb :

rüyasında görmek, hayal etmek, rüyasını görmek

"Geçişli fiiller, yüklemin nesneyle olan ilişkisine göre belirlenir. Basit bir tanımla: “Nesnesi olan veya nesne alabilen fiiller geçişlidir.” diyebiliriz. Cümledeki yükleme “ne, kim, neyi, kimi?” sorularını sorduğumuzda eğer bir cevap alabiliyorsak, o fiil geçişlidir. "

1 hafta önce

humetin

Ich träume von dir. :

Seni hayal ediyorum - Ben senin hayalini kuruyorum.

skill/de/Feelings/10

4 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.