"Wir träumen von einer Ente."

Çeviri:Bir ördek hayal ediyoruz.

March 11, 2016

12 Yorum


humetin

Ich träume von dir. :

Seni hayal ediyorum - Ben senin hayalini kuruyorum.

skill/de/Feelings/10

December 2, 2018

ErhanGkmen
January 26, 2019

ErhanGkmen

Hele şükür Türkçesini de yazmışsınız. Yorumlar kopyalanamiyor çevirileri çok ugrastiriyor devamimo dilerim kolay gelsin ;)

January 26, 2019

humetin

:)

January 26, 2019

humetin

:)

January 26, 2019

Momo.Reza

"Biz bir ördek hakkinda rüya görüyoruz " doğru değil mi?

March 11, 2016

Selcen_Ozturk

evet ama çok tuhaf. "Rüya görmek" gerçekten gece uyurken yaptığımız şey. Yani "biz" topluca aynı rüyayı görüp, uyurken konuşabiliyorsak "Biz bir ördek hakkinda rüya görüyoruz " diyebiliriz :) Ama "hayal kurmak" sadece onun hakkında düşünmek, istemek demek.

March 12, 2016

Momo.Reza

Teşekkür ederim. Cevabınız çok tam ve mükemmel

March 15, 2016

ZeynepYzbs

Biz tatil hayalindeyiz gibi dusunursek. Biz bir ördek hayalindeyiz. Ordek hayal ediyoruz. Gibi sanirim. Yeni evimizin bahçesinde ördek/ler hayal ediyoruz gibi

March 9, 2017

humetin

Bir ördek düşlüyoruz ( Kabul edilmiyor !!!)

November 25, 2018

humetin

„träumen“: intransitives Verb : rüya/düş görmek
„träumen“: transitives Verb :rüyasında görmek, hayal etmek, rüyasını görmek
fantasieren, hoffen, wünschen, erträumen
https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/traeumen#tr%C3%A4umen

November 25, 2018

humetin

Ne hayal ediyoruz ? Ördek.

„träumen“: transitives Verb :

rüyasında görmek, hayal etmek, rüyasını görmek

"Geçişli fiiller, yüklemin nesneyle olan ilişkisine göre belirlenir. Basit bir tanımla: “Nesnesi olan veya nesne alabilen fiiller geçişlidir.” diyebiliriz. Cümledeki yükleme “ne, kim, neyi, kimi?” sorularını sorduğumuzda eğer bir cevap alabiliyorsak, o fiil geçişlidir. "

November 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.