"In a year"

Переклад:За рік

March 11, 2016

10 коментарів


olesyalevchun

але ж можна писати і ``в році,,?


Nordry

Ні, якщо розглядати варіанти англійських аналогів "в році", то тут можливі два варіанти: у виразах, у яких йдеться про подію, яка відбулася у якийсь певний рік - "in the year 2015...", "in the year of the Dragon...", або ж коли йдеться про календарний рік - "there are 12 months in the year", "the addition of January and February moved the months September, October, November, and December to later in the year..." тощо. Як бачите, у таких випадках перед словом "year" вживатиметься саме означений артикль.


stapzz4

Не перекладайте дослівно, це фраза 'Через рік' або 'За рік'


AiSl12

А чого не можна «протягом року»?


Fb8U1

Якщо хочуть сказати про проміжок часу, після якого щось відбудеться, то користуються прийменником in. In a year, in an hour (за рік, за годину). Якщо кажуть про тривалість якоїсь дії у часі, то користуються прийменником for. For a week (протягом тижня). Про це тут: http://easy-english.com.ua/preposition-for/


Fb8U1

Розумію Ваше запитання. Слово Year починася з голосної букви, але перший ЗВУК цього слова - приголосний (й). Артикль A, чи An визначається не першою буквою, а першим звуком іменника. A year, але An hour.


RoSeeUa

Дякую за пояснення!


Liubov576071

У вимові артикль а зовсім не чути, зауваження написала


Fb8U1

Артикль чую прекрасно. Він не відділяється паузою від сусідніх слів, але у всіх мовах слова вимовляються, як правило, без пауз. Треба звикати до такої вимови. Тренуйте слух повторами і зосереджуйтесь на слові, яке хочете почути.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.