"Did you love her or hate her?"

Μετάφραση:Την αγάπησες ή τη μίσησες;

March 11, 2016

5 σχόλια


Theofa

"Did you love or hate her" Το έβγαλε λάθος;;;

Σε προηγούμενη μετάφραση της ίδιας πρότασης το είχε στις σωστές απαντήσεις.

Είναι σωστό τελικά ή όχι;; Ευχαριστώ!!

March 11, 2016

jeanprendiville

In English you can certainly say " did you love or hate her". But the Greek phrase repeats "her" so the accurate English translation is " Did you love her or hate her" which in any case sounds better in English. :-)

March 18, 2016

Theofa

Σε ευχαριστώ πολύ!!!

March 18, 2016

ISOYELA

γιατί το να υπάρχει η αντωνυμία εσύ και να έχει το άρθρο ν είναι λάθος; Στα Ελληνικά τα δεχόμαστε και τα δυο.

December 22, 2017

SkVJ1

Νομίζω ότι η απάντηση είναι σωστή

August 6, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.