"Did you love her or hate her?"

Μετάφραση:Την αγάπησες ή τη μίσησες;

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


Theofa
Theofa

"Did you love or hate her" Το έβγαλε λάθος;;;

Σε προηγούμενη μετάφραση της ίδιας πρότασης το είχε στις σωστές απαντήσεις.

Είναι σωστό τελικά ή όχι;; Ευχαριστώ!!

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

In English you can certainly say " did you love or hate her". But the Greek phrase repeats "her" so the accurate English translation is " Did you love her or hate her" which in any case sounds better in English. :-)

πριν από 2 χρόνια

Theofa
Theofa

Σε ευχαριστώ πολύ!!!

πριν από 2 χρόνια

ISOYELA

γιατί το να υπάρχει η αντωνυμία εσύ και να έχει το άρθρο ν είναι λάθος; Στα Ελληνικά τα δεχόμαστε και τα δυο.

πριν από 11 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.