1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Did you love her or hate her…

"Did you love her or hate her?"

Μετάφραση:Την αγάπησες ή τη μίσησες;

March 11, 2016

5 σχόλια


Theofa

"Did you love or hate her" Το έβγαλε λάθος;;;

Σε προηγούμενη μετάφραση της ίδιας πρότασης το είχε στις σωστές απαντήσεις.

Είναι σωστό τελικά ή όχι;; Ευχαριστώ!!


jeanprendiville

In English you can certainly say " did you love or hate her". But the Greek phrase repeats "her" so the accurate English translation is " Did you love her or hate her" which in any case sounds better in English. :-)


Theofa

Σε ευχαριστώ πολύ!!!


SkVJ1

Νομίζω ότι η απάντηση είναι σωστή


ISOYELA

γιατί το να υπάρχει η αντωνυμία εσύ και να έχει το άρθρο ν είναι λάθος; Στα Ελληνικά τα δεχόμαστε και τα δυο.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.