"Fare oynar."

Çeviri:The mouse plays.

4 yıl önce

10 Yorum


Constantine44

"mice" da "mouse" gibi fare anlamına geliyor ama cevapta kabul etmedi.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

'mice' 'mouse'un çoğuludur

4 yıl önce

Constantine44

Aynen ya! Ben hiç çoğul filan dikkat etmedim hemen yazdım. Teşekkürler!

4 yıl önce

k.ceyda

Hayır mice fareler demek mause fare demek

3 yıl önce

AykaNur

The rat play neden yanlış?

3 yıl önce

RamazanAlt434482

Yani

2 yıl önce

YoYoKardel

the yerine we diyor

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.