1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Fare oynar."

"Fare oynar."

Çeviri:The mouse plays.

January 3, 2014

12 Yorum


Constantine44

"mice" da "mouse" gibi fare anlamına geliyor ama cevapta kabul etmedi.

January 3, 2014

ProwlingParis

'mice' 'mouse'un çoğuludur

January 3, 2014

Constantine44

Aynen ya! Ben hiç çoğul filan dikkat etmedim hemen yazdım. Teşekkürler!

January 4, 2014

k.ceyda

Hayır mice fareler demek mause fare demek

March 4, 2015

AykaNur

The rat play neden yanlış?

February 12, 2015

RamazanAlt434482

Yani

July 10, 2016

YoYoKardel

the yerine we diyor

December 3, 2017

Ali732810

Neden "The" geliyor

July 24, 2019

brahimSevi4

Play kelimesinin sonundaki 's' yi neye göre yazıyoruz lütfen yardımcı olun.

September 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.