Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Fare oynar."

Çeviri:The mouse plays.

0
4 yıl önce

10 Yorum


Constantine44

"mice" da "mouse" gibi fare anlamına geliyor ama cevapta kabul etmedi.

0
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

'mice' 'mouse'un çoğuludur

12
Cevap ver4 yıl önce

Constantine44

Aynen ya! Ben hiç çoğul filan dikkat etmedim hemen yazdım. Teşekkürler!

2
Cevap ver4 yıl önce

k.ceyda

Hayır mice fareler demek mause fare demek

0
Cevap ver3 yıl önce

AykaNur

The rat play neden yanlış?

0
Cevap ver3 yıl önce

RamazanAlt434482

Yani

0
Cevap ver2 yıl önce

YoYoKardel

the yerine we diyor

0
Cevap ver8 ay önce