Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"He is too tired."

Vertaling:Hij is te moe.

1
2 jaar gelden

6 opmerkingen


LauraMitte

Waarom is ook niet goed? Hij is ook moe is toch een goede zin?

2
Reageer12 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat dat he is tired too zou zijn.

0
Reageer12 jaar gelden

deniz.fene

Hoe kan je in het Engels zeggen "Hij is ook te moe"

1
Reageer1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

He is also too tired.

1
Reageer1 jaar gelden

Aurora478188

Ik dach dat 'too' ook betekent. Dus Hij is ook moe

0
Reageer2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Door de positie in de zin betekent too te hier en niet ook.

0
Reageer2 jaar gelden