"He is too tired."

Vertaling:Hij is te moe.

March 12, 2016

6 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


LauraMitte

Waarom is ook niet goed? Hij is ook moe is toch een goede zin?


El2theK

Omdat dat he is tired too zou zijn.


deniz.fene

Hoe kan je in het Engels zeggen "Hij is ook te moe"


El2theK

He is also too tired.


Aurora478188

Ik dach dat 'too' ook betekent. Dus Hij is ook moe


El2theK

Door de positie in de zin betekent too te hier en niet ook.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.