1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Tabaklar adamda."

"Tabaklar adamda."

Çeviri:The man has the plates.

January 3, 2014

94 Yorum


TunaUurlu

"The man has plates" yaptım olmadı. "The man has the plates" dedi . "The" neden geldi . Bilen biri varsa yazabilir mi ??


dsahinler

Belirli bir tabaktan bahsediliyor. The olmazsa genel anlamda tüm tabaklar o adamdaymış gibi bir anlam çıkar.


Furkan984794

Nerede bu belirli tabak


Merve929375

The man has plates = Adamın tabaları var.

The man has the plates = Tabaklar adamda.


Betl828177

Onlar adamda diyoruz , onlar adamın demiyoruz


tugce7070

The nerelerde kullanılır


EfE122375

the belirli nesneler için kullanılılır. Tabaklarda belli olduğu için the getirilir


mehin.mmdl

Genel anlamda demediyi için the koyuluyor


ckalafat

Milletin yorumlarının yanı sıra, burada duolingo diyorki başlıklı kısa açıklama baloncuğu olsa fena olmazdı


zizi35

The plates are with the man.. buradaki "with" kelimesini anlamadim.. "have" "has" calisirken "with" ne alaka?


MuratDurga

"Adamın tabakları var" olmalı


tugce7070

THE derim yok,THE demem olur. BIKTIM ARTIK YA OFFFFF


denizakn_

O kadar haklısın ki....


SmeyyeKesk11

Bildiyim kadarıyla (ile) demektirr


Nida765124

Bu biraz kafa karıştırıcı


cangunay.ex

YANLIŞ YAPANLAR BURADAMI GENÇLER


orhanus

The olmasa olmaz mıydı


trndsttr1

Ahh bunu kaçıncı yanlis yapisim bilmiyorum artik


AhmetErenA491634

İngilizce'de "the" neden kullanılıyor? "Man" ile "The man" arasındaki fark ne? Bir de "has the plates" derken neden "the" kullanıyoruz?


EnesDolu

man has the plates yazdım ama kabul etmedi


omercito

Burada gramer hatası yapmamak için, "noun"dan önce "a, an, the" belirteçlerinden veya "my, her, his, vs..." iyelik zamirlerinden birini kullanmamız gerekiyor.

Yani;

A man has the plates. - Tabaklar bir adamda.

The man has the plates. - Tabaklar adamda.

My man has the plates. - Tabaklar adamımda.

Örnekteki anlam için ikinci cümle doğru, dolayısıyla "the man" şeklinde kullanmamız gerekiyor.


BnyaminCci

Peki neden Man in oncesine The geliyor? Ben "Man has the plates" yaptım, olmadı.


SelcukGaranti

The plates at the man


eyuptkc

The plates are with the man. nedir yaa yuuhhh

the plates at the man olması gerekmiyormu??


kerem963974

The plates has the man dedim ama kabul etmedi plates ile man yerleri tersiymis cumlemin neden


eliza.z

Soruda tabaklar adamda yazmanı istiyor sen tam tersi adam tabaklarda falan demişsin adam tabaklara sahip ama senin dediğine göre tabaklar adama sahip


gamzeuak1

İyi de burada adamın tabaklara sahip oldugunu soylemiyor ki sadece tabakların adamda oldugunu söylüyor anlam olarak. Neden "has" kullanılmış anlamadım


Anl870711

Kalıpmış. x has-have the y---> y x de-da


ceydaharpu

The ne demek tam olarak


aysenursari

Tam olarak türkçe karşılığı yok.


MuhammetRa266137

Has sahiplik bildirir has olmaz ki tabaklar adamın dese dogru


Esra987332

neden man has the plates diyemiyoruz


Eymentp04

"The" kullanmadık kabul etmedi


Didem1987

Böyle bir çeviri hayatımda görmemiştim ne diyeyim...


MasterofSex

Bunu tabaklar kimde sorusuna cevap veriyormuş gibi düşünün.İngilizcede herhangi bir şeyin kimde olduğu sorusuna bu şekilde cevap veriliyor.Mesala yüzük kimde sorusuna,biz yüzük x kişide diye cevap verirken İngilizler ise bunu x kişi yüzüğe sahip şeklinde ifade ediyor.Yani İngilizce konuşurken herhangi birşeyin kimde olduğunu söyleyeceğimiz zaman,x kişi o şeye sahip şeklinde düşünüp o şekilde ifade etmeliyiz.


Hasanbilgintr

He has plates Onun tabaklari var diye kabul ediyo bu neden böle


UzumakiHir

ingilizce "doğru cümle" hali yanlış eğer has olmuş olsaydı "o .. ya sahip" veya "onun ..sı var " anlamı katardı :/


FaikYlmaz

Bir önceki sorduğunuz soruyla çelişiyorsunuz


ebrar116145

Has sahiplenmedir tabaklar adamda ile has ın ne alakası var ya


HackDediTek7

İngilizcedeki her şey türkçe gibi anlamlı olmayabilir. Bu yüzden bu cümleler kafamızı karıştırmasın. :)


Nisa928809

plates yerine yanlışlıkla plated yazdım diye yanlış saydı ayb


Ruziye1234567890

Yanlış dedi ama ikimiz de aynı cevabı verdik?


havva625502

Dogru yapti.m olmadi yaa


esra429479

Kızlar tabakta nın başına the koydum diye yanlış dedi buna the koymadım yine yanlış diyor kafam karıştı


Seda792268

The man has plates onu bir türlü yapamıyorum


man302056

The plates at man turkce mantigiyla. isler zor


man302056

The plates at man.


SmeyyeKesk11

Bende soru sorulduğunda anlamıyorum çok hızlı mı söylüyor diye acaba ?


MehmetAli283233

Sikicem su the kelimesini


Melek030507

Aynısını yazdım kabul etmiyo


Zafer728241

Plates has the man diye yaptım ..dogrusunun aciklaması lütfen?


denizakn_

Plates has the man=Tabakların adamı var


sevinc7c

Bu canı nece qazanirlar oynuyuram oyunun yarisinda canim qutarir cana yigilmisamee


Bladeoxxx

Bu tarz sıkıntılı cümleler örnek vermezseniz diyorum


alexnaq

Bende tabaklar adamda diyor ama yanlış kabul ettiğini görünce baktım the man has the plates diyor ne alaka anlamadım


Karakayakartal

The man has plates = adamın tabakları var


_Zohre_

Mutlaka "the" mi olması lazım yaa


brahimHali535863

He has the plates. olmaz miydi?


caglargediksiz

The plates are at the man , olur mu ?


Lman108704

Beni takip ede bilirmisin? 1 lingot verdim sana.


ilbay8

The plates are on the man.


Bilal926987

Cümlenin doğru çevirisinde tabakların çoğulu geçmiyor sanki?


Murat458458

The men has the plates yazdım kabul etmedi "man" yerine "men" olduğu için çok saçma


Yosuklee53

Lingot Verirmisiniz


Nurefaasan

The nerden çıktı?


Nurefaasan

The nerden ćıkti


Emre271937

The plates have in the man Neden yanlış oluyor


Ruveyda308066

Gerçekten çok saçma


ela842579

Doğru yazmama rağmen kabul etmiyo anlayamıyorum yani


Ahmetoyun1

Takipçi kasiyorum takip edinnn lütfen takip edene DUOLİNGO PLUS takip edin


Ahmetoyun1

Takipçi kasiyorum takip edinnn lütfen takip edene DUOLİNGO PLUS takip edin


Ahmetoyun1

Takipçi kasiyorum takip edinnn lütfen takip edene DUOLİNGO PLUS takip edin


istanbul203020

man has the plates yaptım ama man ın basına da the eklemem lazımmıs nedennn?


gul737618

Cevap dogru olmasina ragmen neden kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.