1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Tabaklar adamda."

"Tabaklar adamda."

Çeviri:The man has the plates.

January 3, 2014

47 Yorum


TunaUurlu

"The man has plates" yaptım olmadı. "The man has the plates" dedi . "The" neden geldi . Bilen biri varsa yazabilir mi ??


dsahinler

Belirli bir tabaktan bahsediliyor. The olmazsa genel anlamda tüm tabaklar o adamdaymış gibi bir anlam çıkar.


Furkan984794

Nerede bu belirli tabak


Betl828177

Onlar adamda diyoruz , onlar adamın demiyoruz


Merve929375

The man has plates = Adamın tabaları var.

The man has the plates = Tabaklar adamda.


zizi35

The plates are with the man.. buradaki "with" kelimesini anlamadim.. "have" "has" calisirken "with" ne alaka?


SmeyyeKesk11

Bildiyim kadarıyla (ile) demektirr


MuratDurga

"Adamın tabakları var" olmalı


ckalafat

Milletin yorumlarının yanı sıra, burada duolingo diyorki başlıklı kısa açıklama baloncuğu olsa fena olmazdı


eyuptkc

The plates are with the man. nedir yaa yuuhhh

the plates at the man olması gerekmiyormu??


SelcukGaranti

The plates at the man


English_DELUXE

YANLIŞ YAPANLAR BURADAMI GENÇLER


EnesDolu

man has the plates yazdım ama kabul etmedi


omercito

Burada gramer hatası yapmamak için, "noun"dan önce "a, an, the" belirteçlerinden veya "my, her, his, vs..." iyelik zamirlerinden birini kullanmamız gerekiyor.

Yani;

A man has the plates. - Tabaklar bir adamda.

The man has the plates. - Tabaklar adamda.

My man has the plates. - Tabaklar adamımda.

Örnekteki anlam için ikinci cümle doğru, dolayısıyla "the man" şeklinde kullanmamız gerekiyor.


kerem963974

The plates has the man dedim ama kabul etmedi plates ile man yerleri tersiymis cumlemin neden


eliza.z

Soruda tabaklar adamda yazmanı istiyor sen tam tersi adam tabaklarda falan demişsin adam tabaklara sahip ama senin dediğine göre tabaklar adama sahip


ceydaharpu

The ne demek tam olarak


MuhammetRa266137

Has sahiplik bildirir has olmaz ki tabaklar adamın dese dogru


Esra987332

neden man has the plates diyemiyoruz


Eymentp04

"The" kullanmadık kabul etmedi


Nida765124

Bu biraz kafa karıştırıcı


trndsttr1

Ahh bunu kaçıncı yanlis yapisim bilmiyorum artik


Didem1987

Böyle bir çeviri hayatımda görmemiştim ne diyeyim...


MasterofSex

Bunu tabaklar kimde sorusuna cevap veriyormuş gibi düşünün.İngilizcede herhangi bir şeyin kimde olduğu sorusuna bu şekilde cevap veriliyor.Mesala yüzük kimde sorusuna,biz yüzük x kişide diye cevap verirken İngilizler ise bunu x kişi yüzüğe sahip şeklinde ifade ediyor.Yani İngilizce konuşurken herhangi birşeyin kimde olduğunu söyleyeceğimiz zaman,x kişi o şeye sahip şeklinde düşünüp o şekilde ifade etmeliyiz.


Hasanbilgintr

He has plates Onun tabaklari var diye kabul ediyo bu neden böle


UzumakiHir

ingilizce "doğru cümle" hali yanlış eğer has olmuş olsaydı "o .. ya sahip" veya "onun ..sı var " anlamı katardı :/


FaikYlmaz

Bir önceki sorduğunuz soruyla çelişiyorsunuz


ebrar116145

Has sahiplenmedir tabaklar adamda ile has ın ne alakası var ya


CevaBveremedi

İngilizcedeki her şey türkçe gibi anlamlı olmayabilir. Bu yüzden bu cümleler kafamızı karıştırmasın. :)


Nisa928809

plates yerine yanlışlıkla plated yazdım diye yanlış saydı ayb


Ruziye1234567890

Yanlış dedi ama ikimiz de aynı cevabı verdik?


havva625502

Dogru yapti.m olmadi yaa


esra429479

Kızlar tabakta nın başına the koydum diye yanlış dedi buna the koymadım yine yanlış diyor kafam karıştı


Seda792268

The man has plates onu bir türlü yapamıyorum


man302056

The plates at man turkce mantigiyla. isler zor


man302056

The plates at man.


SmeyyeKesk11

Bende soru sorulduğunda anlamıyorum çok hızlı mı söylüyor diye acaba ?


MehmetAli283233

Sikicem su the kelimesini


Zeynep118151

Aynısını yazdım kabul etmiyo


Zafer728241

Plates has the man diye yaptım ..dogrusunun aciklaması lütfen?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.