Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Tabaklar adamda."

Çeviri:The man has the plates.

4 yıl önce

27 Yorum


zizi35

The plates are with the man.. buradaki "with" kelimesini anlamadim.. "have" "has" calisirken "with" ne alaka?

3 yıl önce

NurenBacal

With nedir?

3 yıl önce

melanie398969

Ile

2 yıl önce

m-u-s-t-i

İle

3 yıl önce

zeynep165644

İle demek

4 hafta önce

EnesDolu

man has the plates yazdım ama kabul etmedi

4 yıl önce

omercito
omercito

Burada gramer hatası yapmamak için, "noun"dan önce "a, an, the" belirteçlerinden veya "my, her, his, vs..." iyelik zamirlerinden birini kullanmamız gerekiyor.

Yani;

A man has the plates. - Tabaklar bir adamda.

The man has the plates. - Tabaklar adamda.

My man has the plates. - Tabaklar adamımda.

Örnekteki anlam için ikinci cümle doğru, dolayısıyla "the man" şeklinde kullanmamız gerekiyor.

4 yıl önce

sara997344

Ben de

7 ay önce

kerem963974

The plates has the man dedim ama kabul etmedi plates ile man yerleri tersiymis cumlemin neden

8 ay önce

SelcukGaranti

The plates at the man

2 yıl önce

eyuptkc

The plates are with the man. nedir yaa yuuhhh

the plates at the man olması gerekmiyormu??

2 yıl önce

TunaUurlu

"The man has plates" yaptım olmadı. "The man has the plates" dedi . "The" neden geldi . Bilen biri varsa yazabilir mi ??

2 hafta önce

CihanSevim

The man has got plates desek

3 yıl önce

SinanTurat

Olmaz

2 yıl önce

Baver3421

Has ne demek onu öğretmeden soruyor

2 yıl önce

MorukYasin

the man has a plates dedim kabul etmedi... sebebi neyki

2 yıl önce

selocan118000

Yani the eksik diye yanlış olur mu

1 yıl önce

byninja

bire bir çeviri olarak düşününce yanlış oluyor. mesela "the man has the plates"in karşılığı "tabaklar adamda" değil ama ingilizceye göre aynı anlama geliyor. yani galiba.

1 yıl önce

baris777395

Yaa niye the var

1 yıl önce

HakanAhmet5

fazla saçma

1 yıl önce

UfukZeytun

With olmaz burda plates in the man cevap

6 ay önce

polsakemir

The man has plates yazdım kabul etmedi

5 ay önce

megastar33

THE PLATES ARE IN THE MAN

4 ay önce

SleymanHna

Arkadaşlar merhabalar. Bütün yorumlara baktim ancan ''has'' ile has got in farkını ve has got ın nerede kullanilacagini bulamadim. Help me

4 ay önce

ceydaharpu

The ne demek tam olarak

3 ay önce

Osmannal9

KESINLİKLE YANLIŞ

2 ay önce

Asya43898

Yemin ediyorum the ile ilgili birsuru hata var yuh lan

6 gün önce