"Tabaklar adamda."

Çeviri:The man has the plates.

4 yıl önce

69 Yorum


zizi35

The plates are with the man.. buradaki "with" kelimesini anlamadim.. "have" "has" calisirken "with" ne alaka?

4 yıl önce

TunaUurlu

"The man has plates" yaptım olmadı. "The man has the plates" dedi . "The" neden geldi . Bilen biri varsa yazabilir mi ??

4 ay önce

dsahinler

Belirli bir tabaktan bahsediliyor. The olmazsa genel anlamda tüm tabaklar o adamdaymış gibi bir anlam çıkar.

2 ay önce

Fatih757940

Saçmalık işte

4 hafta önce

Fatih757940

Saçmalık işte

4 hafta önce

SevimUysal

Aynen bende öyle yaptım ama olmadı

5 gün önce

NurenBacal

With nedir?

4 yıl önce

melanie398969

Ile

2 yıl önce

m-u-s-t-i

İle

3 yıl önce

zeynep165644

İle demek

4 ay önce

SinanTurat

Beyaz

2 yıl önce

EnesDolu

man has the plates yazdım ama kabul etmedi

4 yıl önce

omercito
omercito

Burada gramer hatası yapmamak için, "noun"dan önce "a, an, the" belirteçlerinden veya "my, her, his, vs..." iyelik zamirlerinden birini kullanmamız gerekiyor.

Yani;

A man has the plates. - Tabaklar bir adamda.

The man has the plates. - Tabaklar adamda.

My man has the plates. - Tabaklar adamımda.

Örnekteki anlam için ikinci cümle doğru, dolayısıyla "the man" şeklinde kullanmamız gerekiyor.

4 yıl önce

sara997344

Ben de

10 ay önce

kerem963974

The plates has the man dedim ama kabul etmedi plates ile man yerleri tersiymis cumlemin neden

1 yıl önce

eliza.z

Soruda tabaklar adamda yazmanı istiyor sen tam tersi adam tabaklarda falan demişsin adam tabaklara sahip ama senin dediğine göre tabaklar adama sahip

3 ay önce

ceydaharpu

The ne demek tam olarak

7 ay önce

SelcukGaranti

The plates at the man

2 yıl önce

eyuptkc

The plates are with the man. nedir yaa yuuhhh

the plates at the man olması gerekmiyormu??

2 yıl önce

hndglcn

neden the plates diyoruz acaba yardımcı olabilir misiniz?

4 yıl önce

CihanSevim

The man has got plates desek

4 yıl önce

SinanTurat

Olmaz

2 yıl önce

Baver3421

Has ne demek onu öğretmeden soruyor

2 yıl önce

MorukYasin

the man has a plates dedim kabul etmedi... sebebi neyki

2 yıl önce

selocan118000

Yani the eksik diye yanlış olur mu

2 yıl önce

byninja

bire bir çeviri olarak düşününce yanlış oluyor. mesela "the man has the plates"in karşılığı "tabaklar adamda" değil ama ingilizceye göre aynı anlama geliyor. yani galiba.

2 yıl önce

baris777395

Yaa niye the var

1 yıl önce

HakanAhmet5

fazla saçma

1 yıl önce

UfukZeytun

With olmaz burda plates in the man cevap

10 ay önce

polsakemir

The man has plates yazdım kabul etmedi

9 ay önce

megastar33

THE PLATES ARE IN THE MAN

8 ay önce

SleymanHna

Arkadaşlar merhabalar. Bütün yorumlara baktim ancan ''has'' ile has got in farkını ve has got ın nerede kullanilacagini bulamadim. Help me

8 ay önce

Osmannal9

KESINLİKLE YANLIŞ

5 ay önce

Asya43898

Yemin ediyorum the ile ilgili birsuru hata var yuh lan

4 ay önce

FikretFikr

The man has plates ı kabul etmiyor neden the yi yazıyoruz?

3 ay önce

Firengiz19

Adamin tabaklari var yazilan

2 ay önce

Kaankrcn35

Adamlar 3. Tekil sahis olduğu için " has " kullanıldı arkadaşlar. Have fiili 3. Tekil şahıs için has e dönüşür.

4 hafta önce

MuhammetRa266137

Has sahiplik bildirir has olmaz ki tabaklar adamın dese dogru

3 hafta önce

ebrudelrey

ben de öyle yaptım cevabıda yanlış

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet yanlis cünkü cevabin

4 yıl önce

turhal21

Selcen hanım maşallahınız var mübarek herşeyi biliyorsunuz:-)

4 yıl önce

SinanTurat

Evet ya

2 yıl önce

HALLKSE

Orda the demesinin sebebi çoğullukla alakalı bir durum mu

3 yıl önce

SinanTurat

Hayır

2 yıl önce

kerem963974

Neden yanlis

1 yıl önce

kerem963974

Neden peki

1 yıl önce

mufsar

The man has plates olmuyomu ya?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Adamın tabakları var oluyor.

4 yıl önce

MehmetGler2

Man has plates, neden olmuyor?

4 yıl önce

silanim

man has the plates yazdim ama yanlis dedi neden ki

4 yıl önce

_Hanife_

With the man plates neden kabul edilmiyor? Yardimci olur musunuz?

4 yıl önce

Ata_toprak

neden the plates yazıyoruz?plates olmuyor mu

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Tabaklar adamda olunca tabak belli bir tabak olduğu için the olmalı.

4 yıl önce

m-u-s-t-i

The neden geliyor

3 yıl önce

SinanTurat

Siz demek

2 yıl önce

-Yusuf

Are koymadım olmadı are cümleye ne kazandırıyordu?

3 yıl önce

SinanTurat

Bende bilmem

2 yıl önce

erayingiliz

Plates in men. neden olmuyo

2 yıl önce

SinanTurat

Bilmem

2 yıl önce

cansuimek

The tam olarak ne için kullanıyor ?

2 yıl önce

Osmannal9

"The plates are in the man" olacaktır kimse aksini kabullendiremez bana

5 ay önce

moses1392

In the man ne hacı ya? Tabaklar adamın içinde mi?

5 ay önce

omerhakanbilici

"The man has the plates = adamın tabakları var" olmalı bu yüzden yanlış oldu cevabım. Verdiğim cevap "Plates at the man"

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

İngilizce'de "Plates at the man" diye bişey yoktur. 'Adamın tabakları var'ın muadili cümlenin 'the'sız versiyonudur. 'The' eşliğinde belirli bir tabaktan bahsettiğin için bizim cevap en doğrusu.

4 yıl önce

eyuptkc

the plates at the man olması gerekmiyormu???

2 yıl önce

mehmetzeki6

the plates has the man. olmaz mı ?

4 yıl önce

mehmet.c.b

'Tabaklar adama sahip' gibi bisey olmus seninki

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Adam tabaklarda.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.