"Biz birlikte çay içiyoruz."

Çeviri:Gemeinsam trinken wir Tee.

March 12, 2016

15 Yorum


GamzeZeren

Zusammen olmaz mi?

July 13, 2016

martinov1977

bunu bir almana söyledim direk teklif olarak algıladı ve soru anlamı çıkıyor. Bence.. Gemeinsam wir trinken Tee ..olacak ..!!!!

October 12, 2017

dradmrl

Bence de

July 9, 2019

aygul79

wir trinken gemeinsem Tee olursa yanlis mi olurrr

August 11, 2016

martinov1977

evet yanlış olur ..anlamı da ...biz genel çaylar içiyoruz olur ... :)))

October 12, 2017

busrayenice

zusammen aynı anlamı katmaz mı?

March 1, 2017

TanerATes1

Zusamman'de olur bence

October 15, 2017

MuslumEsma

cümle kurarken neye göre hareket ediyoruz

May 29, 2018

ICouldntFind

Onu bende anlamadim ing deki gibi ozne fiil tumlec sandim ama o da olmadi gemeinsam ozne degil

March 20, 2019

Efsun790189

"Wir trinken gemeinsam tee" şeklinde yazdım ve kabul etti. Soru anlamı çıkması için fiilin başta olması gerekir.

June 11, 2019

Nejoski

Gemeinsam hep cümlenin başında mı olmalı?

March 12, 2016

k.gokce

Hayır olmak zorunda değil.

March 12, 2016

grslbysln

Zusammen?

March 15, 2018

enanasya

"Wir trinken zusammen Tee" neden yanlış?
21 Temmuz 2019.

July 21, 2019

HalBenHB

Wir trinken Gemeinsam Tee cevabında bir hata var mı?

August 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.