"Biz birlikte çay içiyoruz."

Çeviri:Gemeinsam trinken wir Tee.

2 yıl önce

9 Yorum


GamzeZeren

Zusammen olmaz mi?

2 yıl önce

aygul79

wir trinken gemeinsem Tee olursa yanlis mi olurrr

2 yıl önce

martinov1977

evet yanlış olur ..anlamı da ...biz genel çaylar içiyoruz olur ... :)))

1 yıl önce

martinov1977

bunu bir almana söyledim direk teklif olarak algıladı ve soru anlamı çıkıyor. Bence.. Gemeinsam wir trinken Tee ..olacak ..!!!!

1 yıl önce

Nejoski

Gemeinsam hep cümlenin başında mı olmalı?

2 yıl önce

busrayenice

zusammen aynı anlamı katmaz mı?

1 yıl önce

TanerATes1

Zusamman'de olur bence

1 yıl önce

grslbysln

Zusammen?

8 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

cümle kurarken neye göre hareket ediyoruz

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.