Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz birlikte çay içiyoruz."

Çeviri:Gemeinsam trinken wir Tee.

0
2 yıl önce

10 Yorum


GamzeZeren

Zusammen olmaz mi?

3
Cevap ver2 yıl önce

aygul79

wir trinken gemeinsem Tee olursa yanlis mi olurrr

3
Cevap ver1 yıl önce

martinov1977

evet yanlış olur ..anlamı da ...biz genel çaylar içiyoruz olur ... :)))

0
Cevap ver9 ay önce

martinov1977

bunu bir almana söyledim direk teklif olarak algıladı ve soru anlamı çıkıyor. Bence.. Gemeinsam wir trinken Tee ..olacak ..!!!!

2
Cevap ver9 ay önce

Nejoski

Gemeinsam hep cümlenin başında mı olmalı?

0
Cevap ver2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Hayır olmak zorunda değil.

-1
Cevap ver2 yıl önce

busrayenice

zusammen aynı anlamı katmaz mı?

0
Cevap ver1 yıl önce

TanerATes1

Zusamman'de olur bence

0
Cevap ver9 ay önce

grslbysln

Zusammen?

0
Cevap ver4 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

cümle kurarken neye göre hareket ediyoruz

0
Cevap ver2 ay önce