Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz birlikte çay içiyoruz."

Çeviri:Gemeinsam trinken wir Tee.

2 yıl önce

10 Yorum


GamzeZeren

Zusammen olmaz mi?

2 yıl önce

aygul79

wir trinken gemeinsem Tee olursa yanlis mi olurrr

2 yıl önce

martinov1977

evet yanlış olur ..anlamı da ...biz genel çaylar içiyoruz olur ... :)))

10 ay önce

martinov1977

bunu bir almana söyledim direk teklif olarak algıladı ve soru anlamı çıkıyor. Bence.. Gemeinsam wir trinken Tee ..olacak ..!!!!

10 ay önce

Nejoski

Gemeinsam hep cümlenin başında mı olmalı?

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Hayır olmak zorunda değil.

2 yıl önce

busrayenice

zusammen aynı anlamı katmaz mı?

1 yıl önce

TanerATes1

Zusamman'de olur bence

10 ay önce

grslbysln

Zusammen?

5 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

cümle kurarken neye göre hareket ediyoruz

2 ay önce