1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Biz birlikte çay içiyoruz."

"Biz birlikte çay içiyoruz."

Çeviri:Gemeinsam trinken wir Tee.

March 12, 2016

25 Yorum


martinov1977

bunu bir almana söyledim direk teklif olarak algıladı ve soru anlamı çıkıyor. Bence.. Gemeinsam wir trinken Tee ..olacak ..!!!!


salih_klnc06

Öyle anlaması normal çay içermiyiz gibi bişey oluyor


GamzeZeren

Zusammen olmaz mi?


nizamsngr

Oldu ben öyle yaptım


aygul79

wir trinken gemeinsem Tee olursa yanlis mi olurrr


martinov1977

evet yanlış olur ..anlamı da ...biz genel çaylar içiyoruz olur ... :)))


Killer_Queen_498

Off ciddi misin ya :")


Killer_Queen_498

Neyse anladım Sağolll


Efsun790189

"Wir trinken gemeinsam tee" şeklinde yazdım ve kabul etti. Soru anlamı çıkması için fiilin başta olması gerekir.


Nejoski

Gemeinsam hep cümlenin başında mı olmalı?


k.gokce

Hayır olmak zorunda değil.


busrayenice

zusammen aynı anlamı katmaz mı?


TanerATes1

Zusamman'de olur bence


MuslumEsma

cümle kurarken neye göre hareket ediyoruz


VelionaVollerei

Onu bende anlamadim ing deki gibi ozne fiil tumlec sandim ama o da olmadi gemeinsam ozne degil


enanasya

"Wir trinken zusammen Tee" neden yanlış?
21 Temmuz 2019.


HalBenHB

Wir trinken Gemeinsam Tee cevabında bir hata var mı?


Rose190799

''wir gemeinsam trinken tee''olmaz mı olmazsa neden olmaz ?


MahmutAltu14

Olur. Programda çok hata var


YNSZ1

Gemeinsam trinken tee wir "birlikte çay içiyoruz biz" yazdım kabul etmediler :(


BRAWLSTARS.

Beni takip eden olursa bende onları takip ederim


AzraKiraz1

Çeviriye yazdım buradaki anlamı çıkmıyor . Bence bazı kelimeler ve cümleler yanlış uygulamada

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.