1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich bin ein Aal."

"Ich bin ein Aal."

Çeviri:Ben bir yılan balığıyım.

March 12, 2016

11 Yorum


TolgaMert1

Abi yılan balığı ne başka hayvan mı kalmadı


Soloturca

Lisedeki Almanca kitabımızda da çok kullanılıyordu(Menchendi galiba kitabın ismi). Niyeyse bu Almanların yılan balığına bir takıntısı var. Belki de çok tüketiliyordur falan.


SenaNurMutlu

Abi altüstü bir insanız yani,omurgasız bir hayvan değiliz çok şükür.


FatmaZehra226784

Yılan balığı burada yok


Kurdino12

İşe yarar günlük hayat ifadeleri, kelimeleri daha çok olsa keşke... Sanırsın Amazon kabilesine ait bir dil öğreniyoruz Ari,sinek, yılan balığı. Senin problemin ne Duo cum ?


Raman523636

Haklisin Kurdinocum


ZeynepYzbs

Kelime ogretecek bari artikeliyle kullansaydi da gidip sozlukte artikelini aratmadaydi.


SerpilKo2

Aal yılan balığı demektir


Mehmet949876

Ayıdan sonra şaşırtmadı. Duo nu. Hayvan takıntısı var galiba

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.