1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Οι πάπιες είναι ζωντανές."

"Οι πάπιες είναι ζωντανές."

Μετάφραση:The ducks are alive.

March 12, 2016

4 σχόλια


Maria836193

Ποτε χρησιμοποιουμαι alive και πότε living?

May 19, 2019

tasos_77

the dacks is life: είναι λάθος;

March 12, 2016

D_..
Mod

    Το ducks θελει "u", είναι πληθυντικός άρα το ρήμα είναι "are" και life σημαίνει "ζωή" όχι "ζωντανός". Οπότε υπάρχουν αρκετά λαθάκια :)

    March 12, 2016

jerry1235gr

    Ναι γιατι το "is" στον πληθιντικο ειναι "are"

    May 17, 2016
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.