"Heputtheshirton."

Переклад:Він одягнув цю сорочку.

2 роки тому

8 коментарів


Fb8U1
Fb8U1

"Де вказівник минулого часу?" Дієслово put пишеться однаково у всіх трьох формах. Різниця лише у третій особі однини теперішнього часу, де додається закінчення S. У цьому реченні третя особа, але S відсутнє, значить це друга форма, тобто, минулий час. Відсутність закінчення S і є покажчиком минулого часу в цьому випадку.

1 рік тому

Doradka

НАДЯГНУВ!!! скільки ж можна???

2 роки тому

ami_go201
ami_go201

"Він надягнув.."- дві букви "н". Правилам милозвучності ніби то не підлягає .

2 роки тому

Lada826921

Вказівник put означає слово одчгнув

1 рік тому

Stanislav.762889

Гугл перекладач перекладає як "він поклав сорочку", а якщо ввести "He put on the shirt" - він одягнув сорочку! Як правильно?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Словник Гугл може дати лише варіант приблизного перекладу. Якщо у Вас виник сумнів, не лінуйтесь заглянути в паперовий словник. Там є не тільки варіанти перекладу, але і коментарі щодо сфери вживання, а також стійкі вирази із цим словом, які не можна перекладати дослівно. Зокрема, put on - надівати, одягати.

На початку словника зазвичай містяться пояснення щодо користування словником і умовні скорочення. Час, витрачений на одну-дві сторінки цього тексту, окупиться сторицею.

1 рік тому

tasync

А чому не "he puts"?

2 роки тому

Doradka

past simple

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.