1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He put the shirt on."

"He put the shirt on."

Переклад:Він одягнув цю сорочку.

March 12, 2016

15 коментарів


Fb8U1

"Де вказівник минулого часу?" Дієслово put пишеться однаково у всіх трьох формах. Різниця лише у третій особі однини теперішнього часу, де додається закінчення S. У цьому реченні третя особа, але S відсутнє, значить це друга форма, тобто, минулий час. Відсутність закінчення S і є покажчиком минулого часу в цьому випадку.


Alex392704

Зрозуміло


Doradka

НАДЯГНУВ!!! скільки ж можна???


ami_go201

"Він надягнув.."- дві букви "н". Правилам милозвучності ніби то не підлягає .


MzoK5

Почав вивчати англійську і зрозумів, що свою рідну українську знаю не дуже добре...


Stanislav.762889

Гугл перекладач перекладає як "він поклав сорочку", а якщо ввести "He put on the shirt" - він одягнув сорочку! Як правильно?


Fb8U1

Словник Гугл може дати лише варіант приблизного перекладу. Якщо у Вас виник сумнів, не лінуйтесь заглянути в паперовий словник. Там є не тільки варіанти перекладу, але і коментарі щодо сфери вживання, а також стійкі вирази із цим словом, які не можна перекладати дослівно. Зокрема, put on - надівати, одягати.

На початку словника зазвичай містяться пояснення щодо користування словником і умовні скорочення. Час, витрачений на одну-дві сторінки цього тексту, окупиться сторицею.


Lada826921

Вказівник put означає слово одчгнув


tasync

А чому не "he puts"?


vas_pro

Тому що у даному реченні використовується Simple Past а там s не ставиться!!!!!


Alex392704

Чому тут минулий час? Незрозуміло


foundme2

Взагалі навіть перекладач переклав після мене "поклав"


Fb8U1

Всяка мова - складна система. Не завжди можна перекладати слово за словом і отримати правильний переклад. Гугл саме так і перекладає. Він не завжди вибирає правильні синоніми, а з граматикою він не в ладах. Put on. Гугл знає, що Put - класти, а Put on - одягати. Але він не знає, що в англійському реченні прийменники можуть відділятись і стояти в кінці речення. Тому Гугл і не розуміє, що робити з тим on.

При вивченні англійської не покладайтесь на Гугл. Це шпаргалка, а не словник. Він підкаже переклад окремих слів, але його треба ретельно перевіряти і виправляти помилки. В паперових словниках є не тільки переклад, але і сфери використання тих, чи інши слів, сталі вирази, і приклади речень. Якщо хочете вивчити мову, не лінуйтесь навчатись по-справжньому.


u5sP10

Він надів цю сорочку

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.