"He put the shirt on."

Переклад:Він одягнув цю сорочку.

March 12, 2016

20 коментарів
Це обговорення закрито.


Fb8U1

"Де вказівник минулого часу?" Дієслово put пишеться однаково у всіх трьох формах. Різниця лише у третій особі однини теперішнього часу, де додається закінчення S. У цьому реченні третя особа, але S відсутнє, значить це друга форма, тобто, минулий час. Відсутність закінчення S і є покажчиком минулого часу в цьому випадку.


Alex392704

Зрозуміло


MzoK5

Почав вивчати англійську і зрозумів, що свою рідну українську знаю не дуже добре...


Doradka

НАДЯГНУВ!!! скільки ж можна???


ami_go201

"Він надягнув.."- дві букви "н". Правилам милозвучності ніби то не підлягає .


Tamara363979

До чого тут правила милозвучности? Ці слова мають різне значення: одягають когось у щось; НАдягають щось на когось - наразі сорочку на себе.


Stanislav.762889

Гугл перекладач перекладає як "він поклав сорочку", а якщо ввести "He put on the shirt" - він одягнув сорочку! Як правильно?


Fb8U1

Словник Гугл може дати лише варіант приблизного перекладу. Якщо у Вас виник сумнів, не лінуйтесь заглянути в паперовий словник. Там є не тільки варіанти перекладу, але і коментарі щодо сфери вживання, а також стійкі вирази із цим словом, які не можна перекладати дослівно. Зокрема, put on - надівати, одягати.

На початку словника зазвичай містяться пояснення щодо користування словником і умовні скорочення. Час, витрачений на одну-дві сторінки цього тексту, окупиться сторицею.


Lada826921

Вказівник put означає слово одчгнув


u5sP10

Він надів цю сорочку


tasync

А чому не "he puts"?


vas_pro

Тому що у даному реченні використовується Simple Past а там s не ставиться!!!!!


Myroslava-Malva

чому не можна сказати "він одягає цю сорочку"? Де вказівник минулого часу?


Aleks_grisha

Прочитай попередні повідомлення


Switlana65097

перше повідомлення


Alex392704

Чому тут минулий час? Незрозуміло


OgKN4

Він одягав цю сорочку.- Що не так?


Tamara363979

Одяг, у тім числі й сорочку, "вдягають", "надягають". А одягають - когось чи себе: "Він одягає свою доньку, як царівну".


Tamara363979

Одяг, у тім числі й сорочку, "вдягають", "надягають", зрідка - "накладають". А одягають - когось чи себе: "Він одягає свою доньку, як царівну".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.