"Not me!"

Çeviri:Ben değil!

4 yıl önce

28 Yorum


TCNurlan

BENİM DEĞİL OLMUYCAK MI?

4 yıl önce

SenaAkdemir

benim olması için have gerek I have not

3 yıl önce

sibelozennnn

have olmasi gerekmiyor illaki seceneklerde ayni cumleyi ben degil ve ben degilim olarak soruyorum have kelimesini baska bir cumle icerisinde anlamli hale getiriyor.

3 yıl önce

leejinkiir

Have ne alaka

3 yıl önce

MahmutUla

Benim degil not mine

3 yıl önce

kuzgun96

Hayir senin dedigin not mine

3 yıl önce

meldacan

bana değil

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

senin dediğin: "not to me"

4 yıl önce

najaftom

Ben degilim "dogrü mü??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

it might be, but its better translation is "it is not me"

4 yıl önce

zeynepdemirkus

Bu soru yanlıs yahu beni değil diye tabir mi var ??

3 yıl önce

servis0

' Ben değil ' diye cümlemi olur ?

3 yıl önce

Osman.1

me beni bana anlaminda kullanilmiyor mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanıldığı yere göre anlamı değişir: https://www.duolingo.com/comment/2078180

4 yıl önce

Zennoo

ben değil diye bi cumle var mi ya mantik hatasi ¿¿

3 yıl önce

HamidDnmez

Benim değil olucak yanlış

3 yıl önce

MahmutUla

Not mine

3 yıl önce

Furkankoc3

BEN DEĞİLİM daha doğru olmazmı moderatörler!

3 yıl önce

nekdijital

Benim değil mi

3 yıl önce

Fatih_Polat

beni değil ne yaaa

3 yıl önce

can_evbasi

Bana degil yazdim olmadi ?

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

seninkisi "not to me" oluyor. bu cümledeki not me: "ben değil, ben değilim" anlamında.

3 yıl önce

EkinGle

Bana degil olmasi lazim !!!

3 yıl önce

omerva

Me.mine my bunlari aciklarmisiniz nerde ne kullancaz

3 yıl önce

SevalAvsar

Ben degil var bide ben degilim var

3 yıl önce

abcdefk

Ben degil? Turkcede karsiligi ne :)

3 yıl önce

MerveKarad4

Ben değil gibi bişey olucakti doğru..

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.