Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Not me!"

Çeviri:Ben değil!

0
4 yıl önce

28 Yorum


TCNurlan

BENİM DEĞİL OLMUYCAK MI?

18
Cevap ver3 yıl önce

SenaAkdemir

benim olması için have gerek I have not

30
Cevap ver3 yıl önce

sibelozennnn

have olmasi gerekmiyor illaki seceneklerde ayni cumleyi ben degil ve ben degilim olarak soruyorum have kelimesini baska bir cumle icerisinde anlamli hale getiriyor.

1
Cevap ver3 yıl önce

leejinkiir

Have ne alaka

0
Cevap ver3 yıl önce

MahmutUla

Benim degil not mine

13
Cevap ver3 yıl önce

kuzgun96

Hayir senin dedigin not mine

0
Cevap ver13 yıl önce

meldacan

bana değil

10
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

senin dediğin: "not to me"

16
Cevap ver4 yıl önce

najaftom

Ben degilim "dogrü mü??

6
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

it might be, but its better translation is "it is not me"

2
Cevap ver4 yıl önce

zeynepdemirkus

Bu soru yanlıs yahu beni değil diye tabir mi var ??

5
Cevap ver3 yıl önce

servis0

' Ben değil ' diye cümlemi olur ?

5
Cevap ver3 yıl önce

Osman.1

me beni bana anlaminda kullanilmiyor mu

3
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanıldığı yere göre anlamı değişir: https://www.duolingo.com/comment/2078180

10
Cevap ver4 yıl önce

Zennoo

ben değil diye bi cumle var mi ya mantik hatasi ¿¿

3
Cevap ver3 yıl önce

HamidDnmez

Benim değil olucak yanlış

2
Cevap ver3 yıl önce

MahmutUla

Not mine

3
Cevap ver3 yıl önce

Furkankoc3

BEN DEĞİLİM daha doğru olmazmı moderatörler!

2
Cevap ver3 yıl önce

nekdijital

Benim değil mi

2
Cevap ver3 yıl önce

Fatih_Polat

beni değil ne yaaa

2
Cevap ver3 yıl önce

can_evbasi

Bana degil yazdim olmadi ?

1
Cevap ver3 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

seninkisi "not to me" oluyor. bu cümledeki not me: "ben değil, ben değilim" anlamında.

6
Cevap ver3 yıl önce

EkinGle

Bana degil olmasi lazim !!!

1
Cevap ver3 yıl önce