Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Is it her?"

Çeviri:O o mu?

4 yıl önce

13 Yorum
Tartışma kilitli.


meldacan

o onun mu?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

senin dediğin: "is it hers?"

4 yıl önce

student_mr_brown

peki neden 'is it she' dememiş anlamadım ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikinci "o" cümlenin öznesi değil nesnesi olduğundan. detaylı açıklama: https://www.duolingo.com/comment/2078180

4 yıl önce

alpunal201

is she her olur mu peki

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

Semih6

Bu o mu? şeklinde kullanılmaz mı yanlış bir çeviri mi olur acaba ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"is this her?" olur

4 yıl önce

Turker90

"O ona mı?" anlamına da gelebiliyor ama.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır gelmez

4 yıl önce

drzkpat

o onun mu olmalı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır yukarıda olmayacağını yazmışız zaten. her zaman önce diğer yorumları okuyun!!

daha detaylı bilgi için şuraya bak https://www.duolingo.com/comment/2078180

4 yıl önce

drzkpat

bir kere daha yazmak zahmet oldu galiba. önceki yorumları okudum. anlamsız geldi

4 yıl önce