Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het ding"

Vertaling:The thing

2 jaar gelden

7 opmerkingen


AnkoSchol

"the object" waarom is dit fout?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

The object = het voorwerp

2 jaar gelden

PietHijma

Wat is dan "the thing"

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Het ding

2 jaar gelden

PietHijma

Helder, hoe simpel kan het zijn!

2 jaar gelden

AnkoSchol

is een ding geen voorwerp (the thing)= (the object)?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Een ding/thing hoeft niet iets tastbaars te zijn. Om het actueel te houden:

Of bijvoorbeeld:

2 jaar gelden