"Het ding"

Vertaling:The thing

2 jaar gelden

7 opmerkingen


Anko-Schol

"the object" waarom is dit fout?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

The object = het voorwerp

2 jaar gelden

PietHijma
PietHijma

Wat is dan "the thing"

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Het ding

2 jaar gelden

PietHijma
PietHijma

Helder, hoe simpel kan het zijn!

2 jaar gelden

Anko-Schol

is een ding geen voorwerp (the thing)= (the object)?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Een ding/thing hoeft niet iets tastbaars te zijn. Om het actueel te houden:

Of bijvoorbeeld:

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.