Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yes, I am the man."

Çeviri:Evet, adam benim.

4 yıl önce

18 Yorum


St_ayStrong
St_ayStrong

I am a man. Ben bir adamım. (Belirsiz. Herhangi bir adamım.) I am the man. Ben o adamım. (Belirli. Söz konusu olan adam benim.) I am that man. Ordaki adam benim. ( Şu gördüğün adam benim.) Benim İngilizcem iyi değil halen öğreniyorum. Kitaplarda ne yazdıkları çok önemli değil sorgulayarak öğrenmek en iyisi. "the man" bu ifadeden ben "o adam"ı. "a man" bu ifadeden de ben "bir adam"ı anlıyorum.

4 yıl önce

kemal669405

I am the demis a dememis

5 ay önce

azaroghli

Bu dogrumu.? I am man =ben adamin, I am the man= adam benim, I am a man= ben bir adamim.

4 yıl önce

ganbattey
ganbattey

ben de "o" eklemistim. bu haliyle egreti olmus. sonucta bir adamdan bahsediliyor belirtilmesi lazim. bakalim diger arkadaslar ne dusunecek.

4 yıl önce

fb190734

the yerine neden a gelmiyor

4 yıl önce

winxperror

'' evet , ben oyum '' yazdım , neden kabul etmedi ?

4 yıl önce

mglsm3

Oyum deil o adamım oyum zamir o adamım sıfat

3 ay önce

PseudoBerliner
PseudoBerliner

evet ben o adamım

Belirli harfitarif için yukarıdakı gibi "o" kullanmak daha iyi olmazmı?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hayır, koyarsak işler fena karışıyo.

4 yıl önce

PseudoBerliner
PseudoBerliner

Teşekkür ederim. Sayın Barış Obdan sizin DL-nu türkçeye çevirmeniz tarihi bir şey. Size çok çok teşekkür ederiz.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Biz de müteşekkiriz efendim. Yapma fırsatımız olduğu için gurur duyduk. Şimdi de bir sürü öğrencimiz oldu--çok neşeli :-)

Bu arada eklemeyi unutmuşum: "Ben o/şu adamım" = "I am that man"

4 yıl önce

serdaraytek

Neden man kullanıyor men yazdım yanlış algıladı

4 yıl önce

hamucec61

man =adam . men =adamlar

7 ay önce

nur147094

Evet,ben erkeğim olcaktı

7 ay önce

Bykush1
Bykush1

Ben adamım olmaz mıydı?

5 ay önce

atesayca

Evet ben bir adamım neden olmuyor??

3 ay önce

cemcite

arkadaşlar, hatalı olduğunu düşünenler 'bildir' opsiyonunu da kullansınlar.

1 ay önce

dantelliyam

Ben o adamım dedim yanlış dedi doğrusu nedir acaba ?

1 ay önce