"Yes, I am the man."

Çeviri:Evet, adam benim.

4 yıl önce

47 Yorum


St_ayStrong
St_ayStrong

I am a man. Ben bir adamım. (Belirsiz. Herhangi bir adamım.) I am the man. Ben o adamım. (Belirli. Söz konusu olan adam benim.) I am that man. Ordaki adam benim. ( Şu gördüğün adam benim.) Benim İngilizcem iyi değil halen öğreniyorum. Kitaplarda ne yazdıkları çok önemli değil sorgulayarak öğrenmek en iyisi. "the man" bu ifadeden ben "o adam"ı. "a man" bu ifadeden de ben "bir adam"ı anlıyorum.

4 yıl önce

kemal669405

I am the demis a dememis

6 ay önce

arem01

niye bu kadar uzattın anlamadım sanki eline bir şeymi geçiyor

4 yıl önce

Rauperoden

Boş yapıyosun adam gayet güzel anlamayanlar için açıklamış. Bir şey öğrenmeye çalışıyoruz burda. Senin bu tür açıklamalara ihtiyacın yoksa burda ne işin var?

5 ay önce

Erkin298438

Evet

1 yıl önce

azaroghli

Bu dogrumu.? I am man =ben adamin, I am the man= adam benim, I am a man= ben bir adamim.

4 yıl önce

ganbattey
ganbattey

ben de "o" eklemistim. bu haliyle egreti olmus. sonucta bir adamdan bahsediliyor belirtilmesi lazim. bakalim diger arkadaslar ne dusunecek.

4 yıl önce

PseudoBerliner
PseudoBerliner

evet ben o adamım

Belirli harfitarif için yukarıdakı gibi "o" kullanmak daha iyi olmazmı?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hayır, koyarsak işler fena karışıyo.

4 yıl önce

PseudoBerliner
PseudoBerliner

Teşekkür ederim. Sayın Barış Obdan sizin DL-nu türkçeye çevirmeniz tarihi bir şey. Size çok çok teşekkür ederiz.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Biz de müteşekkiriz efendim. Yapma fırsatımız olduğu için gurur duyduk. Şimdi de bir sürü öğrencimiz oldu--çok neşeli :-)

Bu arada eklemeyi unutmuşum: "Ben o/şu adamım" = "I am that man"

4 yıl önce

PseudoBerliner
PseudoBerliner

Sizin bilginiz için bir şey diyeceğim. Ben Rusların Duolingo çalışmasına da yardım etmeye çalışıyorum. Onlar sizden biraz farklı strateji kabullenmişler. Onlar belirli harfi tarif "the" olan cümlelerin tercümesinde "этот" yani Türkçe dersek "o"-nun olduğu ve olmadığı versiyonların her zaman ikisine de kabul ediyorlar. Yani mesela yukarıdaki

"Yes, I am the man."

sorusu için aşağıdakilerin ikisini de kabul ediyorlar

evet ben o adamım

evet ben adamım

Siz fikrinizi değişmeyi düşünüyor musunuz yoksa kararlısınız? Belki bir profesyonel İngiliz dili hocasına soralım geç olmadan.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

O konuyu konuşmuştuk Ruslarla en başta. Olmayan bi kelimeyi tercümede eklemek bize ters geldi. Bi ismin belirli mi belirsiz mi olduğunu cümle içindeki ipuçlarından anlamak mümkün sonuçta. Böyle daha saf bi operasyon. Bize de okullarda hiç öyle bir yöntemle açıklamadılar, belki de Rusya'da çocuklara İngilizce'yi öyle öğrettiler--orasını bilemiyorum. Belki sen biliyosundur.

4 yıl önce

bismal44

:)

4 yıl önce

fb190734

the yerine neden a gelmiyor

4 yıl önce

winxperror

'' evet , ben oyum '' yazdım , neden kabul etmedi ?

4 yıl önce

mglsm3

Oyum deil o adamım oyum zamir o adamım sıfat

4 ay önce

serdaraytek

Neden man kullanıyor men yazdım yanlış algıladı

4 yıl önce

hamucec61

man =adam . men =adamlar

8 ay önce

nur147094

Evet,ben erkeğim olcaktı

8 ay önce

Bykush1
Bykush1

Ben adamım olmaz mıydı?

6 ay önce

atesayca

Evet ben bir adamım neden olmuyor??

5 ay önce

cemcite

arkadaşlar, hatalı olduğunu düşünenler 'bildir' opsiyonunu da kullansınlar.

2 ay önce

dantelliyam

Ben o adamım dedim yanlış dedi doğrusu nedir acaba ?

2 ay önce

zopirry

evet ben bir adamım olmuyor muu??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir o I am a man

4 yıl önce

cekolu

I am a man -> ben bir adamım ' olmuyor mu ?

4 yıl önce

zehra06

Acaba a ile am aynı anlam mı

4 yıl önce

brahimSami

A bir manasinda. O iyi bir babadir da kullanil bir anlaminda.

4 yıl önce

bak1905

aynen yav

4 yıl önce

sevgimak123

Çok saçma yaa

4 yıl önce

TREmirhan

Neresi acaba

3 yıl önce

TREmirhan

İngilizce bilmiyosan konuşma

3 yıl önce

syozgatli

.

3 yıl önce

OkanAydin1

Çık git lâaaaaaaaaan

3 yıl önce

halilibrah843818

Yok

2 yıl önce

YusufBirgi

@

2 yıl önce

YakuphanYl

Butonun üstüne 2 baş parmağınız la seri şekilde tıklama şov yaparsanız demenize bile gerek kalmıyor bir açık buldum

2 yıl önce

FurkanKoca14

Beyler evet ben adamım değilmi

1 yıl önce

selinkaplanolu

çok saçma olmuş

1 yıl önce

hatice277585

Offf Offffg Qfhhfj

1 yıl önce

ahmet264311

jbkbb

1 yıl önce

Aytac753687

Bence kolay cümle olmal

1 yıl önce

leyal12

ne bukadar uzatiyorsun kardesim

1 yıl önce

arda56176

evet ben bir adamım daha doğru olmaz mı

1 yıl önce

gizlenmekguzeldr

cevap: evet adamım olmasi gerekmiyo mu P :D evet ben adamım kelimesi saçma geldi.

4 yıl önce

ertugrulegesaran

a yazmayın

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.