"Yes, I am the man."

Çeviri:Evet, adam benim.

January 3, 2014

32 Yorum

Konu önem sırasına göre

St_ayStrong

I am a man. Ben bir adamım. (Belirsiz. Herhangi bir adamım.) I am the man. Ben o adamım. (Belirli. Söz konusu olan adam benim.) I am that man. Ordaki adam benim. ( Şu gördüğün adam benim.) Benim İngilizcem iyi değil halen öğreniyorum. Kitaplarda ne yazdıkları çok önemli değil sorgulayarak öğrenmek en iyisi. "the man" bu ifadeden ben "o adam"ı. "a man" bu ifadeden de ben "bir adam"ı anlıyorum.

May 14, 2014

azaroghli

Bu dogrumu.? I am man =ben adamin, I am the man= adam benim, I am a man= ben bir adamim.

April 22, 2014

ganbattey

ben de "o" eklemistim. bu haliyle egreti olmus. sonucta bir adamdan bahsediliyor belirtilmesi lazim. bakalim diger arkadaslar ne dusunecek.

February 2, 2014

winxperror

'' evet , ben oyum '' yazdım , neden kabul etmedi ?

July 11, 2014

mglsm3

Oyum deil o adamım oyum zamir o adamım sıfat

June 12, 2018

B612TUB

Oyum diye bir turkce kelime yoktur, o kişiyim vardır lütfen dilbigisine ve duzgun turkceye dıkkat edelim

February 26, 2019

ArzumanDav

Belediye seçkilerindeki oy sandı galiba

November 17, 2018

B612TUB

Oyum olmaz, o kişiyim o şahıs benim dersin, oy kullanmaltaki oy musun sen, ben oyum bana kullanın oyları der gibi... Öz turkceden boyle bir kullanım yoktur, evrilmiş halk arasında konusma dili vardır, oyum ben noldu diye kullanılır mesela, ama yazı olarak kullanılmaz...

February 26, 2019

yaliyev

evet ben o adamım

Belirli harfitarif için yukarıdakı gibi "o" kullanmak daha iyi olmazmı?

January 3, 2014

ProwlingParis

hayır, koyarsak işler fena karışıyo.

January 3, 2014

yaliyev

Teşekkür ederim. Sayın Barış Obdan sizin DL-nu türkçeye çevirmeniz tarihi bir şey. Size çok çok teşekkür ederiz.

January 3, 2014

ProwlingParis

Biz de müteşekkiriz efendim. Yapma fırsatımız olduğu için gurur duyduk. Şimdi de bir sürü öğrencimiz oldu--çok neşeli :-)

Bu arada eklemeyi unutmuşum: "Ben o/şu adamım" = "I am that man"

January 3, 2014

yaliyev

Sizin bilginiz için bir şey diyeceğim. Ben Rusların Duolingo çalışmasına da yardım etmeye çalışıyorum. Onlar sizden biraz farklı strateji kabullenmişler. Onlar belirli harfi tarif "the" olan cümlelerin tercümesinde "этот" yani Türkçe dersek "o"-nun olduğu ve olmadığı versiyonların her zaman ikisine de kabul ediyorlar. Yani mesela yukarıdaki

"Yes, I am the man."

sorusu için aşağıdakilerin ikisini de kabul ediyorlar

evet ben o adamım

evet ben adamım

Siz fikrinizi değişmeyi düşünüyor musunuz yoksa kararlısınız? Belki bir profesyonel İngiliz dili hocasına soralım geç olmadan.

January 12, 2014

ProwlingParis

O konuyu konuşmuştuk Ruslarla en başta. Olmayan bi kelimeyi tercümede eklemek bize ters geldi. Bi ismin belirli mi belirsiz mi olduğunu cümle içindeki ipuçlarından anlamak mümkün sonuçta. Böyle daha saf bi operasyon. Bize de okullarda hiç öyle bir yöntemle açıklamadılar, belki de Rusya'da çocuklara İngilizce'yi öyle öğrettiler--orasını bilemiyorum. Belki sen biliyosundur.

January 12, 2014

fb190734

the yerine neden a gelmiyor

June 29, 2014

TokyoGhoul459872

Bence "evet,ben bir adamım" diyebilmeliyiz.

March 21, 2019

zopirry

evet ben bir adamım olmuyor muu??

February 7, 2014

Selcen_Ozturk

hayir o I am a man

February 7, 2014

cekolu

I am a man -> ben bir adamım ' olmuyor mu ?

May 10, 2014

serdaraytek

Neden man kullanıyor men yazdım yanlış algıladı

September 7, 2014

hamucec61

man =adam . men =adamlar

January 22, 2018

syozgatli

.

November 2, 2014

YusufBirgi

@

July 28, 2016

nur147094

Evet,ben erkeğim olcaktı

February 2, 2018

Bykush1

Ben adamım olmaz mıydı?

April 9, 2018

atesayca

Evet ben bir adamım neden olmuyor??

May 21, 2018

cemcite

arkadaşlar, hatalı olduğunu düşünenler 'bildir' opsiyonunu da kullansınlar.

July 22, 2018

dantelliyam

Ben o adamım dedim yanlış dedi doğrusu nedir acaba ?

July 24, 2018

lknurHseyi

n

January 2, 2019

Elin901951

Yalnis bu ne ya

January 27, 2019

Mustafab42

adam mıyız beyler?

March 7, 2019

LingOzi

Yes, I am the man = Evet, ben "O" adamım. "O" eklenmeli bence.

April 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.