Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Is there a table for five people?"

Překlad:Máte stůl pro pět osob?

před 2 roky

10 komentářů


Jakub506004

Měla by být možnost "Je tam stůl pro pět lidí". Pokud se nepletu, tak there znamená TAM.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"There" sice znamená "tam", ale "there is" neznamená "tam je". Těžko se to překládá, ale znamená to v podstatě jen "je" nebo "existuje".

před 2 roky

Pkuba1
Pkuba1

Proč není akceptována odpověď "Máte stůl pro 5 osob?"

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

system neprijima cislovky

před 1 rokem

MartinDobr5

Proč mi nepřijme odpověď: Je tam stůl pro pět osob? Vyzaduje slovicko "tu", ale to by bylo Is here... ?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Přečetl jste si zbytek diskuse? Jsou jen dva významy, které IS THERE A TABLE FOR FIVE PEOPLE? může mít, a JE TAM STŮL PRO PĚT OSOB? nevystihuje ani jeden. Tazatel se ptá buď je-li k mání stůl pro pět lidí, např. v restauraci nebo obchodu s nábytkem, nebo jestli takový stůl vůbec existuje. Mimochodem tohle trvání na překladu THERE IS jako TAM JE je klasickou chybou českých studentů angličtiny. Proto tahle debata asi nikdy neutichne.

před 1 rokem

JohnyHr
JohnyHr

Můžu se zeptat, jak by byla tedy správně věta: "Je tam stůl pro pět osob?" děkuji

před 1 měsícem

Filomena.Prvni

Nejspíše by muselo býti použito dvakrát "there": Is there a table for five people there? Nejsem si však jistá, kam to druhé "there" (znamenající "tam") přesně lupnout.

před 4 týdny

Pavel548862

A kdyby bylo Is a table for five people there? Šlo by to, nebo to je úplná blbost?

před 2 dny

Mistr8

5??

před 1 rokem