1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I speak."

"I speak."

Çeviri:Ben konuşurum.

January 3, 2014

80 Yorum


CenkBirge

Aynı zamanda "Konuşurum." da doğru cevaptır."Ben" kullanılmasa da olur.


Bety_Asly

But there I say wrong, You answer is false, the answer actually I speak.


ksas265108

Dogri dion uşagim


kevser599797

Ya arkadaşlar ben konuşurum ben ederim lerde aklım karışıyor napa edebilirim


Fateh157769

Arkadaslar bazan speak konusuyorum bazen biliyorum anlama geliyor bence mesela Engilish oldugunda biliyorum ama yalniz l speak oldugunda konusuyorum oluyor


idem251013

Bir biliyorum anlamına geliyor bir konuşurum insanın kafasını karıştırıyor


MasterofSex

Know = bilmek Speak = konuşmak Bir dili konuşmak veya bilmekten bahsederken ise speak kullanılıyor.


Ervanur122502

Arkadaşlar,ben bilirim nasıl oluyor yani bazen speak bilmek bazen ise konuşmak oluyor. Yardımcı olursanız sevinirim:)


BertanBtmn

I speak english aslında "kelime anlamı" olarak ben ingilizce konuşurum demek ancak türkçede ben "şu anda" konuşuyorum anlamına geliyor dolayısıyla ingilizce için hatalı oluyor bu yüzden çevirilerde ingilizce biliyorum tercih ediliyor.


MasterofSex

Know = bilmek Speak = konuşmak

Bir dili konuşmak veya bilmekten bahsederken ise speak kullanılıyor.


Tue815847

Etrafımda çok gürültü olduğu için 10-20 kez dinledim ama ne kadar dinlersem dinleyim doğruuuu


BetlUstaol1

My ın diyeri yooooooook yoksa doğru bir kez daha olmuştu


Emine944419

Bir yerde biliyorum diyor başka yerde konuşurum hangisini baz alıcaz kafam karıştı açıkcası


seymagul14

Speak i baska cumlelerde biliyorum diye de aliyo sumdi almadi yanlis dedi


ZaynGirl2

Speaks kabul etmez çünkü ı var


ResulKapla

Bence hepside çok kolay


elanur867658

Ay plmadığı icin a yaziyom kabul etmiyo


M1xh2

Cevap "I speak" Konuşurum olacak


Yakuppolgun

Büyük ı kullan


Onur4760

a bir anlamına gelir örn: a television ( bir televizyon),,, I (ben) anlamına gelir o yüzden kabul etmez


Sel943115

turkçe karakter iceren cevaplari algilamiyor program ve hata yaziyor


incikin_

Türkçe karakter kullanıp kullanmanız değildir sorun; ı/i, s/ş, w vs. karakterlerin hepsi algılanıyor.


remziye264500

Doğru yazmama rağmen neden kabul etmiyor


incikin_

Sorunun bizden ne istediģine dikkat etmemiz gerekiyor. Aynı cümle bazen çeviri, bazen duyduğunu yazma, bazen test vb. şekillerde çıkabiliyor.


nur555356

Ben ay harfini yazamıyorum


Fsunzmen1

Büyük I hatfini kullanın .


kumsal131797

yanlış yapmışlar


DjLastshot

Arkadaşlar zaten konuşuru'm' da ki 'm' harfi iyelik ekidir. Yani 'ben' kelimesinin yerine kullanılır. Bu yüzden sadece konuşurum yazsanızda kabul edilir


TUNAHANEMR3

Programdan bahsediyorum çok güzel bir program tavasiye ederim kuş gibi olan şeyin adı "DUO" soru çok güzel bir soruydu tavsiye ederim


are62640

Çok iy diel çonkè bir o u yazanda kabul elemiyur


Zeynep605453

Çok kolay nesini anlamiyorsunuz


Bykush1

I SPEAK, YOU SHUT UP.


Bykush1

You shut up!


YamurAdeli

Konuşurum yazdim kabul etmedi


GECE2706

Ben bilirim olması gerekmiyor mu? Know ile speak'in anlamlarını karıştıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim


MasterofSex

Know = bilmek Speak = konuşmak Bir dili konuşmak veya bilmekten bahsederken ise speak kullanılıyor.


tymor2

Konşurum gizli özne barındırır Ben konşurum anlamı ile eş tir☺


Jiyan709938

Ya ben niye seviye atlayamiyorum?


Kaankrcn35

I speak ile ı am speak arasinda ki fark nedir ?


Nur967298

Evet olur sadece "Konuşurum" çünkü Türkçe sondan eklemeli bir dildir. Çeviri yaparken ben olan " I " yı "-m" eki karşılıyor diyebilirsiniz ama "Ben konuşurum" daha doğru ve şık olanıdır. Hem daha vurguludur.


YunusEmre467104

Konuşurum kelimeside doğrudur Ben kelimesi olmasada olur


YunusEmreA789570

amk uygulaması doğru cevabı verdim yanlış dedi


Alev853070

I'm speak da olabilir


Sara558745

Burada istediği duyduğumuz şeyi İngilizce olarak yazmamız. Çevirisini doğru yazmak bir fayda vermiyor.


mehmet895112

Speaks konuşuruz demek


LeeJong-Suk1990

İngilizce grup olsa atın lütfen


-o0etna0o-

Çok basit bir soruydu


lionkate9867

Speaks:biliyorum Speak:konuşuyorum,konuşur


niko839555

Konusurum anlamini da veriyor


almedina232846

elim kaydı yanlış saydı


Tuba537439

Bir sorum oşucak canlar gidince ne oluyor


kahraman561329

Bazen speak kelimesine s harfi geliyor bazen gelmiyor nasil anllayacaz


Ben10778017

Arkadaşlar bir bilirim bir konuşurum oluyor. Nasıl oluyor


SevimDoan11

Sinirimi bozdu Allahım ya hayatımda bu kadar sinirlen memiştim


Cihan801276

Doğru yazdığım halde neden yanlış dedi...!!!...


Ali660502

İngilizce çok karışık bir dil


SelimeDura2

Bence devama basıldıktan sonra son kararınmı diye sorulmalı . Bildigim halde yanlışlıkla bastım diye yanlış oldu


rmirtoprak

Ayni cevap verdiğim halde kabul.etmiyor l speak


Arzu703

Yahu ben doğru diyorum ama hiç dikat etmiyor nedense herzaman ben bana kizarim günü ben doğdun söylüyorsun aka hiç Beni tik st etmiyor Beni me sevdiğim cok sinirlendim öpüyorun belli sizlere önce oluyorum oluyorum bama Luke attin


Fsunzmen1

You,he,she de bilirim I da mı konuşurum oluyor


Sametars1an

Karşılıklı takipleşcek takip etsin please


Denizelif1398

speak altındaki çizgiye bastığımda konuşiurum biliyorum var bende biliyorum yaptım fakat yanlış kabul edildi


LisaG5PRO

yanlışıkla okunuşuyla söyledim ama o yanlış saydı


Cemre0704

Ben konuşurum mu konuşurum mu


YKSEL873785

I speak (Ben konusurum) - kabul etmiyor çünkü noktalamalar yok


YKSEL873785

Mutlaka geriye dönüp alıştırma yapmak gerekiyor


ECE337219

Ben doğru yaptığıma emindim ve zaten cevapta oydu ama yanlış yaptığımı söyledi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.