1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She works for a foundation."

"She works for a foundation."

Переклад:Вона працює на фундацію.

March 13, 2016

13 коментарів


NemoRW

Чому "фонд" тут не підходить?


BorisNezamay

що таке фундація??!!!!! вперше у житті бачу таке слово!!!!!


DonZagon

"є юридична сторона, якщо в Україні всі організації мають тип «фонд» то вживати «фундація» коли юридично це фонд, напевне, не варто да? :) Можна, звичайно, вживати «фундація» лише для іноземних foundations, але це буде штучний новотвір."

в сучасній укр. мові слово "фундація" значить - "Пожертвування коштів на заснування чого-небудь.", а не "організація" на\в якій працюють.


DonZagon

"Вона працює на установу" або "Вона працює на фонд"

foundation - noun /faʊnˈdeɪʃən/ - ORGANIZATION [ C ] an organization that gives money for a particular purpose - фонд (the Mental Health Foundation)

foundation - noun /faʊnˈdeɪʃən/ - STARTING [ U ] the process of establishing an organization, state, or country - основание, учреждение(українською мовою це слово перекладається, як УСТАНОВА) (the foundation of a new state)


Kirill_Mal

Немає такого слова - фундація!


Volodymyr507891

А є український відповідник ?


Oleksandr63123

В Україні використовують слово "фонд"


Vital153055

Що таке фцндайія і де це слово використовується?!


Vital153055

Що таке фундація і де це слово вживається?!


Ignat297288

Що за неадекватне питання??


SabinaTiss

Прошу адмінів ввести "фонд" у відповідь


1994Denis

Нове слово у словник круто)


MyhsyaShtu

Фундація - це англіцизм, а галицькій і Закарпатській "фені" тут не місце.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.