"I walk into the house."

Μετάφραση:Μπαίνω στο σπίτι.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


teotrip603

Γιατι οχι το "περπατώ"?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το walk into είναι περιφραστικό ρήμα, το οποίο σημαίνει ότι η πρόθεση ή το επίρρημα που ακολουθεί το ρήμα είναι μέρος του ρήματος και τροποποιεί τη σημασία του.

πριν από 2 χρόνια

Ninetaaa

Which is the difference between in and into?

πριν από 2 χρόνια

xJDF3

Walk den eimai perpatw

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Walk = περπατώ, walk into = μπαίνω (είναι περιφραστικό ρήμα - phrasal verb).

πριν από 2 χρόνια

I.Schmidt1
I.Schmidt1

Βαδίζω μέσα στο σπίτι. can be a translation too!?

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.