"I walk into the house."

Μετάφραση:Μπαίνω στο σπίτι.

March 13, 2016

10 σχόλια


teotrip603

Γιατι οχι το "περπατώ"?

March 13, 2016

D_..
Mod

    Το walk into είναι περιφραστικό ρήμα, το οποίο σημαίνει ότι η πρόθεση ή το επίρρημα που ακολουθεί το ρήμα είναι μέρος του ρήματος και τροποποιεί τη σημασία του.

    March 13, 2016

I.Schmidt1

    Βαδίζω μέσα στο σπίτι. can be a translation too!?

    March 11, 2017

Bacilic

    The word "βαδίζω" is synonym with "περπατώ", the rest is explained by D_.. in her answers.

    December 4, 2018

Ninetaaa

    Which is the difference between in and into?

    April 24, 2016

Bacilic

    Η πρόθεση "in (μέσα)" δηλώνει στασιμότητα:
    I am in my office = βρίσκομαι μέσα στο γραφείο μου

    Ενώ το επίρρημα "into (μέσα σε)" δηλώνει κίνηση:
    Come into my office = έλα μέσα στο γραφείο μου

    Ένα άλλο παράδειγμα από την αναζήτηση στο φόρουμ του Duolingo.

    December 4, 2018

xJDF3

    Walk den eimai perpatw

    May 27, 2016

D_..
    Mod

      Walk = περπατώ, walk into = μπαίνω (είναι περιφραστικό ρήμα - phrasal verb).

      May 27, 2016

EsGf18

      Γιατί μπαίνω στο σπίτι και οχι περπατάω μεσα στο σπιτι;

      January 9, 2019

Bacilic

      Έχει απαντηθεί ήδη τρεις φορές σε αυτή τη συζήτηση!
      Αν δεν σας κάνει κόπο αφιερώστε λίγα δευτερόλεπτα να διαβάζετε τις προηγούμενες απαντήσεις.

      January 11, 2019
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.