1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I walk into the house."

"I walk into the house."

Μετάφραση:Μπαίνω στο σπίτι.

March 13, 2016

12 σχόλια


teotrip603

Γιατι οχι το "περπατώ"?


D_..

Το walk into είναι περιφραστικό ρήμα, το οποίο σημαίνει ότι η πρόθεση ή το επίρρημα που ακολουθεί το ρήμα είναι μέρος του ρήματος και τροποποιεί τη σημασία του.


I.Schmidt1

Βαδίζω μέσα στο σπίτι. can be a translation too!?


Bacilic

The word "βαδίζω" is synonym with "περπατώ", the rest is explained by D_.. in her answers.


EsGf18

Γιατί μπαίνω στο σπίτι και οχι περπατάω μεσα στο σπιτι;


Bacilic

Έχει απαντηθεί ήδη τρεις φορές σε αυτή τη συζήτηση!
Αν δεν σας κάνει κόπο αφιερώστε λίγα δευτερόλεπτα να διαβάζετε τις προηγούμενες απαντήσεις.


Ninetaaa

Which is the difference between in and into?


Bacilic

Η πρόθεση "in (μέσα)" δηλώνει στασιμότητα:
I am in my office = βρίσκομαι μέσα στο γραφείο μου

Ενώ το επίρρημα "into (μέσα σε)" δηλώνει κίνηση:
Come into my office = έλα μέσα στο γραφείο μου

Ένα άλλο παράδειγμα από την αναζήτηση στο φόρουμ του Duolingo.


xJDF3

Walk den eimai perpatw


D_..

Walk = περπατώ, walk into = μπαίνω (είναι περιφραστικό ρήμα - phrasal verb).


OG7e3

Δε θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε "περπατώ μέσα στο σπίτι " (δηλαδή κάνω βόλτες μέσα στο σπίτι);


D_..

Όχι, επειδή το into υποδηλώνει συγκεκριμένη κατεύθυνση στην κίνηση. Περπατώ μέσα στο σπίτι είναι I walk in/inside the house. Τα in/inside δηλώνουν θέση, τοποθεσία.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.