1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Mädchen essen Kartoffeln…

"Die Mädchen essen Kartoffeln."

Çeviri:Kızlar patates yiyor.

March 13, 2016

12 Yorum


ernestorap

niçin patatesin çogul hali olmasina ragmen ceviri tekil oldu


harunboraozel1

Ein/eine kullanmamak icin cogul olani kullanirsin arkadaslar


ersanbeyaz

Patatesleri olmalıydı


kartuBozku

Peki mädchen kız demek değil mi?Çoğulu da aynı mı?


Howyoudoing11

Evet fakat artikeli değişiyor. Das Mädchen tekil iken, Die Mädchen çoğuldur.


ecrin926152

Das olduğunda tekil die olduğunda çoğul oluyor


hsariarslan

İsmin -i hali olmadığı için patatesi olmaz. Yani başında artikel yok. Olsaydı çevirisi patatesleri olabilirdi. Ayrıca bir düşünsenize. Hayatınızda kaç kere "Kızlar Patatesler yiyor." diye bir cümle kullandınız. :)


Tscudodiquercia

Kızlar patatesleri yer olabilir mi ?


tepkisel
  • Die Mädchen essen die(akk) Kartoffeln.

bu olsa idi olurdu.


Yenesplayer

Ben kizlar patates yiyorlar yazdim kabul etti


busrameral1

çeviri hatalı ! patatesler olmalı


Sakine923929

Boyle olunca soguyorum haberiniz olsun ben dogru yapiyorum siz yanlis siniz zayen cok uzun turlar sikiyorsunuz adamı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.