Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die Mädchen essen Kartoffeln."

Çeviri:Kızlar patates yiyor.

2 yıl önce

10 Yorum


ernestorap

niçin patatesin çogul hali olmasina ragmen ceviri tekil oldu

2 yıl önce

hrnbraozl

Ein/eine kullanmamak icin cogul olani kullanirsin arkadaslar

1 yıl önce

ersanbeyaz

Patatesleri olmalıydı

2 yıl önce

Tscudodiquercia

Kızlar patatesleri yer olabilir mi ?

2 yıl önce

tepkisel
  • Die Mädchen essen die(akk) Kartoffeln.

bu olsa idi olurdu.

2 yıl önce

kartuBozku

Peki mädchen kız demek değil mi?Çoğulu da aynı mı?

1 yıl önce

Howyoudoing11

Evet fakat artikeli değişiyor. Das Mädchen tekil iken, Die Mädchen çoğuldur.

1 yıl önce

ecrin926152

Das olduğunda tekil die olduğunda çoğul oluyor

11 ay önce

hsariarslan

İsmin -i hali olmadığı için patatesi olmaz. Yani başında artikel yok. Olsaydı çevirisi patatesleri olabilirdi. Ayrıca bir düşünsenize. Hayatınızda kaç kere "Kızlar Patatesler yiyor." diye bir cümle kullandınız. :)

1 yıl önce

Yenesplayer

Ben kizlar patates yiyorlar yazdim kabul etti

11 ay önce