"Please reserve your place as soon as possible."

Μετάφραση:Παρακαλώ κλείστε τη θέση σας το συντομότερο δυνατόν.

πριν από 2 χρόνια

10 σχόλια


AthinaPETRO

Το γρηγορότερο δυνατό ή το συντομότερο δυνατό έχουν ακριβώς την ίδια έννοια στην ελληνική γλώσσα . Ευχαριστώ

πριν από 2 χρόνια

kostopoulos_nik

Γιατί είναι λάθος το δεύτερο πρόσωπο;

πριν από 2 χρόνια

VickySpy

Σε προηγούμενη πρόταση βγάζει λάθος το "δυνατόν" και σε αυτή λάθος το "δυνατό" !!!!

πριν από 1 χρόνο

123lolita

Ειναι αστειο για ενα " ν " να λαμβανεται ολη η προταση λαθος . Ενθυμιζω οτι μαθαινουμε Αγγλικα και οχι Ελληνικα .

πριν από 1 χρόνο

batmanidhs

''Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέση σας το δυνατόν συντομότερο.'' παίρνει για σωστό ''Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέσης σας το δυνατόν συντομότερο.'' θεωρεί λάθος...

πριν από 1 χρόνο

konkanta

Παρακαλώ κάνε κράτηση τη θέση σου όσο το δυνατόν συντομότερα πιστεύω πως είναι σωστή η μετάφραση

πριν από 1 μήνα

pps0eng

θεωρείτε σωστό το"Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέση σας το δυνατόν συντομότερο", η απάντησή σας είναι λάθος στη γενική είναι "της θέσης"

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Προς ενημέρωση όλων όσων αντιμετώπιζαν πρόβλημα με την πρόταση αυτή, μόλις προστέθηκαν εκατοντάδες επιπλέον εναλλακτικές μεταφράσεις (3.911 στο σύνολο!) , οπότε ελπίζουμε ότι δε θα υπάρξει άλλη (σωστή) εκδοχή της μετάφρασης που δε θα γίνει δεκτή. Ευχαριστούμε.

πριν από 1 μήνα

Theofa
Theofa

"Παρακαλώ κάνε κράτηση της θέσης σας το συντομότερο δυνατόν" και αυτή η πρόταση πρέπει να είναι σωστή. το "your" μπορεί να μεταφραστεί και στον ενικό και στον πληθυντικό. Δηλαδή μπορούμε να πούμε και 'reserve your place"=κλείσε τη θέση σας, και 'reserve your place"=κλείστε τη θέση σας. Ευχαριστώ!!

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

"Κλείσε τη θέση σου" ή "κλείστε τη θέση σας", δεν μπορεί να είναι τα μισά στον ενικό και τα μισά στον πληθυντικό.

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.