"Pleasereserveyourplaceassoonaspossible."

Μετάφραση:Παρακαλώ κλείστε τη θέση σας το συντομότερο δυνατόν.

πριν από 2 χρόνια

9 σχόλια


AthinaPETRO

Το γρηγορότερο δυνατό ή το συντομότερο δυνατό έχουν ακριβώς την ίδια έννοια στην ελληνική γλώσσα . Ευχαριστώ

πριν από 2 χρόνια

kostopoulos_nik

Γιατί είναι λάθος το δεύτερο πρόσωπο;

πριν από 2 χρόνια

VickySpy

Σε προηγούμενη πρόταση βγάζει λάθος το "δυνατόν" και σε αυτή λάθος το "δυνατό" !!!!

πριν από 2 χρόνια

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Προς ενημέρωση όλων όσων αντιμετώπιζαν πρόβλημα με την πρόταση αυτή, μόλις προστέθηκαν εκατοντάδες επιπλέον εναλλακτικές μεταφράσεις (3.911 στο σύνολο!) , οπότε ελπίζουμε ότι δε θα υπάρξει άλλη (σωστή) εκδοχή της μετάφρασης που δε θα γίνει δεκτή. Ευχαριστούμε.

πριν από 2 μήνες

batmanidhs

''Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέση σας το δυνατόν συντομότερο.'' παίρνει για σωστό ''Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέσης σας το δυνατόν συντομότερο.'' θεωρεί λάθος...

πριν από 1 χρόνο

konkanta

Παρακαλώ κάνε κράτηση τη θέση σου όσο το δυνατόν συντομότερα πιστεύω πως είναι σωστή η μετάφραση

πριν από 3 μήνες

pps0eng

θεωρείτε σωστό το"Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέση σας το δυνατόν συντομότερο", η απάντησή σας είναι λάθος στη γενική είναι "της θέσης"

πριν από 2 μήνες

Konstantin716578

...όσο το δυνατόν συντομότερα. Γιατί μου το βγάζει λάθος?

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Το "όσο το δυνατόν συντομότερα" είναι μία από τις εναλλακτικές μεταφράσεις. Ίσως υπήρχε κάποιο άλλο τυπογραφικό/ορθογραφικό λάθος στο πρώτο σκέλος της πρότασης. Αν την ξαναπετύχετε κι αντιμετωπίσετε πρόβλημα, μη διστάσετε να μας στείλετε ένα screenshot, ούτως ώστε να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε τι συμβαίνει. :) https://forum.duolingo.com/comment/29076205

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.