"Please reserve your place as soon as possible."

Μετάφραση:Παρακαλώ κλείστε τη θέση σας το συντομότερο δυνατόν.

March 13, 2016

9 σχόλια


AthinaPETRO

Το γρηγορότερο δυνατό ή το συντομότερο δυνατό έχουν ακριβώς την ίδια έννοια στην ελληνική γλώσσα . Ευχαριστώ

March 13, 2016

kostopoulos_nik

Γιατί είναι λάθος το δεύτερο πρόσωπο;

March 19, 2016

MarsTheSoap

Προς ενημέρωση όλων όσων αντιμετώπιζαν πρόβλημα με την πρόταση αυτή, μόλις προστέθηκαν εκατοντάδες επιπλέον εναλλακτικές μεταφράσεις (3.911 στο σύνολο!) , οπότε ελπίζουμε ότι δε θα υπάρξει άλλη (σωστή) εκδοχή της μετάφρασης που δε θα γίνει δεκτή. Ευχαριστούμε.

September 17, 2018

batmanidhs

''Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέση σας το δυνατόν συντομότερο.'' παίρνει για σωστό ''Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέσης σας το δυνατόν συντομότερο.'' θεωρεί λάθος...

July 12, 2017

konkanta

Παρακαλώ κάνε κράτηση τη θέση σου όσο το δυνατόν συντομότερα πιστεύω πως είναι σωστή η μετάφραση

September 6, 2018

pps0eng

θεωρείτε σωστό το"Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέση σας το δυνατόν συντομότερο", η απάντησή σας είναι λάθος στη γενική είναι "της θέσης"

September 16, 2018

Konstantin716578

...όσο το δυνατόν συντομότερα. Γιατί μου το βγάζει λάθος?

November 12, 2018

MarsTheSoap

Το "όσο το δυνατόν συντομότερα" είναι μία από τις εναλλακτικές μεταφράσεις. Ίσως υπήρχε κάποιο άλλο τυπογραφικό/ορθογραφικό λάθος στο πρώτο σκέλος της πρότασης. Αν την ξαναπετύχετε κι αντιμετωπίσετε πρόβλημα, μη διστάσετε να μας στείλετε ένα screenshot, ούτως ώστε να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε τι συμβαίνει. :) https://forum.duolingo.com/comment/29076205

November 12, 2018

Ioanna678593

Από την άσκηση λείπει ένα "as" αν δεν χρησιμοποιηθεί το πληκτρολόγιο και γίνει σύνθεση έτοιμων λέξεων

May 31, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.