1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Please reserve your place as…

"Please reserve your place as soon as possible."

Μετάφραση:Παρακαλώ κλείστε τη θέση σας το συντομότερο δυνατόν.

March 13, 2016

10 σχόλια


AthinaPETRO

Το γρηγορότερο δυνατό ή το συντομότερο δυνατό έχουν ακριβώς την ίδια έννοια στην ελληνική γλώσσα . Ευχαριστώ


kostopoulos_nik

Γιατί είναι λάθος το δεύτερο πρόσωπο;


MarsTheSoap

Προς ενημέρωση όλων όσων αντιμετώπιζαν πρόβλημα με την πρόταση αυτή, μόλις προστέθηκαν εκατοντάδες επιπλέον εναλλακτικές μεταφράσεις (3.911 στο σύνολο!) , οπότε ελπίζουμε ότι δε θα υπάρξει άλλη (σωστή) εκδοχή της μετάφρασης που δε θα γίνει δεκτή. Ευχαριστούμε.


[απενεργοποιημένος χρήστης]

    ''Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέση σας το δυνατόν συντομότερο.'' παίρνει για σωστό ''Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέσης σας το δυνατόν συντομότερο.'' θεωρεί λάθος...


konkanta

    Παρακαλώ κάνε κράτηση τη θέση σου όσο το δυνατόν συντομότερα πιστεύω πως είναι σωστή η μετάφραση


pps0eng

    θεωρείτε σωστό το"Παρακαλώ κάντε κράτηση της θέση σας το δυνατόν συντομότερο", η απάντησή σας είναι λάθος στη γενική είναι "της θέσης"


Konstantin716578

    ...όσο το δυνατόν συντομότερα. Γιατί μου το βγάζει λάθος?


MarsTheSoap

    Το "όσο το δυνατόν συντομότερα" είναι μία από τις εναλλακτικές μεταφράσεις. Ίσως υπήρχε κάποιο άλλο τυπογραφικό/ορθογραφικό λάθος στο πρώτο σκέλος της πρότασης. Αν την ξαναπετύχετε κι αντιμετωπίσετε πρόβλημα, μη διστάσετε να μας στείλετε ένα screenshot, ούτως ώστε να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε τι συμβαίνει. :) https://forum.duolingo.com/comment/29076205


Ioanna678593

    Από την άσκηση λείπει ένα "as" αν δεν χρησιμοποιηθεί το πληκτρολόγιο και γίνει σύνθεση έτοιμων λέξεων


eeKD3

    χωρίς το ''ν'' οι λέξεις σαν να έχουν μία τρύπα. Ο. Ε.

    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.