1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I lost my wallet."

"I lost my wallet."

Překlad:Já jsem ztratil svoji peněženku.

March 13, 2016

3 komentáře

Řazení od nejlepšího příspěvku

stydlik

Odpověď "já ztratil svou peněženku " nebyla uznána. Ve správné odpovědi byly zvýrazněny ě a ž nechápu proč. Děkuji za odpověď

March 13, 2016

widle

Písmena možná nebyla zvýrazněna, jen jiným fontem - ten Duolingový se s diakritickými znaky bohužel moc nekamarádí.

March 13, 2016

Voyta
Mod

To jsou dva nesouvisející problémy. Věta vám nebyla uznána, protože v minulém čase musíte použít "jsem". A písmena s diakritikou vám to označilo, protože mobilní aplikace má poslední dobou problémy s diakritikou.

March 13, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.